Lees voordat je berichten plaatst de forumregels en de regels voor het aanmaken van een nieuw onderwerp even door!
Kom je een cache tegen die verplaatst kan worden, maak dan gebruik van de ´rapporteren´ knop onder het bericht.
Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches en de Flash Gear Solver dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via de PayPal Premium Member button.

Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 6 stemmen - gemiddelde waardering is 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
openen my codebook
31-05-2019, 16:29
Bericht: #1
 (Print bericht)
openen my codebook
wat kan de oorzaak zijn van het niet kunnen openen van het codebook ?
Telkens als ik dit probeer stopt de voortgangsbalk ergens en verschijnt er een popup met foutmelding. Tevens een knop voor restart, maar wanneer je deze gebruikt herhaalt het probleem zich.Dodgy

--------------------------------------------------------------------------------

Waaraan moet het eerste bericht in een nieuw topic voldoen?

Het plaatsen van een eindcoordinaat is toegestaan nadat eerst de volledige oplossing is geplaatst!

Zie je een mystery cache die opgelost of gearchiveerd is, laat het ons dan even weten door op de Rapporteren knop te klikken, zodat de cache kan worden verplaatst naar het juiste subforum. Een foto is toe te voegen aan je bericht door de 'Add image to post' knop onder het berichtenveld te gebruiken.

Wil je de oplossing als zogenaamde spoiler plaatsen, dan plaats je [spoiler] voor de tekst van de oplossing en [/spoiler] achter de oplossing.

HTML5 Icon
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Bedankt voor dit bericht!
31-05-2019, 16:46
Bericht: #2
 (Print bericht)
RE: openen my codebook
Hier geen problemen gebruik je deze link https://geoleaks.com/MIJN_CODEBOEK_DEEL_3.pdf ?
31-05-2019, 16:48
Bericht: #3
 (Print bericht)
Inderdaad die link gebruik ik. Zojuist nogmaals geprobeerd maar opnieuw pop up met foutmelding.
31-05-2019, 17:14
Bericht: #4
 (Print bericht)
Hier ook geen probleem, binnen een paar seconden is het bestand binnen gehaald.

Lijkt dus een lokaal probleem te zijn. Heb je een screenshot van de popup met de foutmelding?

Bezoek ook eens de GeoLeaks website met daarop downloads van talrijke topokaarten, de meest nuttige tooltjes en leuke video´s.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
31-05-2019, 17:35
Bericht: #5
 (Print bericht)
[Afbeelding: Schermafdruk-2019-05-31-17-33-30-2.png]

deze foutmelding verschijnt telkens met het voortgaan van de download.
31-05-2019, 17:50
Bericht: #6
 (Print bericht)
Heb je wel een pdf reader met Google Chrome meedraaien? Anders zou ik Firefox of een andere webbrowser eens proberen.

Bezoek ook eens de GeoLeaks website met daarop downloads van talrijke topokaarten, de meest nuttige tooltjes en leuke video´s.
31-05-2019, 18:36
Bericht: #7
 (Print bericht)
Ik krijg dezelfde melding maar na "opnieuw laden" lukt het wel
31-05-2019, 18:38
Bericht: #8
 (Print bericht)
Het is een mysterie want vanzelf dat ik een pdf reader heb meedraaien.
Maar we knoeien lekker door en wie weet wordt het nog eens wat.
Een ieder bedankt voor het meedenken.
Groet van Nokki
31-05-2019, 19:14
Bericht: #9
 (Print bericht)
Het kan ook nog met je internet snelheid te maken hebben. Het is namelijk een bestand van rond de 45 MB en met een tragere of minder stabiele verbinding kan het inderdaad wel even duren. In dat geval zou je het bestand (als het binnen is) kunnen downloaden en op je computer opslaan. De download button staat rechts bovenaan net als de afdrukken button.

Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)