GeoLeaks Geocaching Forum

Volledige versie: openen my codebook
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
wat kan de oorzaak zijn van het niet kunnen openen van het codebook ?
Telkens als ik dit probeer stopt de voortgangsbalk ergens en verschijnt er een popup met foutmelding. Tevens een knop voor restart, maar wanneer je deze gebruikt herhaalt het probleem zich.Dodgy
Hier geen problemen gebruik je deze link https://geoleaks.com/MIJN_CODEBOEK_DEEL_3.pdf ?
Inderdaad die link gebruik ik. Zojuist nogmaals geprobeerd maar opnieuw pop up met foutmelding.
Hier ook geen probleem, binnen een paar seconden is het bestand binnen gehaald.

Lijkt dus een lokaal probleem te zijn. Heb je een screenshot van de popup met de foutmelding?
[Afbeelding: Schermafdruk-2019-05-31-17-33-30-2.png]

deze foutmelding verschijnt telkens met het voortgaan van de download.
Heb je wel een pdf reader met Google Chrome meedraaien? Anders zou ik Firefox of een andere webbrowser eens proberen.
Ik krijg dezelfde melding maar na "opnieuw laden" lukt het wel
Het is een mysterie want vanzelf dat ik een pdf reader heb meedraaien.
Maar we knoeien lekker door en wie weet wordt het nog eens wat.
Een ieder bedankt voor het meedenken.
Groet van Nokki
Het kan ook nog met je internet snelheid te maken hebben. Het is namelijk een bestand van rond de 45 MB en met een tragere of minder stabiele verbinding kan het inderdaad wel even duren. In dat geval zou je het bestand (als het binnen is) kunnen downloaden en op je computer opslaan. De download button staat rechts bovenaan net als de afdrukken button.