RE: E-Mail alert instellen bij nieuwe berichten, 13-10-2013, 09:34
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 13-10-2013, 09:38 door Talpa.)
(12-10-2013, 20:43 )GeoLeaks schreef: Ik ben juist bezig om die email alert eruit te halen, omdat ik erachter ben gekomen dat de hosting provider een maximum van 20 berichten per dag heeft ingesteld die vanaf het forum naar de gebruikers kan worden gestuurd. Is dus nog een punt van aandacht wat daar precies mee gaat gebeuren. Of eruit halen of een workaround via SMTP.
Raar eigenlijk dat ze een "E-Mail limiet" opzetten.... Ik zou gelijk naar een andere provider verhuizen
x3 (Smile foutmelding: Uw bericht bevat 4 afbeeldingen, maar berichten mogen slechts 3 afbeeldingen bevatten. Verwijder enkele afbeeldingen uit uw bericht en probeer het opnieuw.)Ik zie de E-Mail alert juist als grote aanwinst, ik neem aan dat er gewoon in het FORUM een SMTP server van een ISP opgegeven kan worden waar tegen je jezelf kan autoriseren met een user/pass ?
Anders wil ik best wel een e-mail relay open zetten op een mail server van mijzelf hiervoor...

Trouwens is het ook eenvoudig om bijvoorbeeld een G-Mail e-mail adres voor het Forum te hebben en dan de Google mail server als SMTP-Relay (met authenticatie) te gebruiken.

Adventure Lab
Help