RE: ICaching, 26-04-2019, 09:33
Heb je al GSAK op Wine geprobeerd ? Wine draait ook op Mac. Ik heb het al op Linux getest and ik heb daar geen probleem mee.

|
ICaching
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
| Berichten in dit topic |
|
RE: ICaching - door zemel - 26-04-2019, 09:33
RE: ICaching - door gieke - 27-04-2019, 09:14
|