![]() |
|
ICaching - Afdrukversie +- GeoLeaks Geocaching Forum (https://geoleaks.com/forum) +-- Forum: Geocaching (https://geoleaks.com/forum/forumdisplay.php?fid=6) +--- Forum: Interessante tooltjes, linkjes en programma´s (https://geoleaks.com/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Topic: ICaching (/showthread.php?tid=28886) |
ICaching - gieke - 26-04-2019 Ik heb gezien dat er voor Mac computer een programma als gsak bestaat, namelijk Icaching. Weet iemand of er een Nederlandstalige handleiding voor bestaat? Ik vind nergens een handleiding. RE: ICaching - zemel - 26-04-2019 Heb je al GSAK op Wine geprobeerd ? Wine draait ook op Mac. Ik heb het al op Linux getest and ik heb daar geen probleem mee. RE: ICaching - gieke - 27-04-2019 Ik heb geprobeert om gsak op mac te zetten maar krijg altijd een fout melding als ik geocaching probeer de linken aan gsak |