RE: bannergrootte aanpassen, 19-02-2015, 18:01
Tegenwoordig is de ruimte op je profielpagina om de banners te bewerken ongelooflijk klein. Erg lastig scrollen, zeker als je wat verder wil kijken.
Weet iemand of je de complete code kan kopieren en na bewerken in bv. wordpad weer terug kan plakken?
Ik zou het namelijk erg vervelend vinden als ik alle codes die daar staan kwijt ben.
Weet iemand of je de complete code kan kopieren en na bewerken in bv. wordpad weer terug kan plakken?
Ik zou het namelijk erg vervelend vinden als ik alle codes die daar staan kwijt ben.


Adventure Lab
Help


