![]() |
|||
|
bannergrootte aanpassen - Afdrukversie +- GeoLeaks Geocaching Forum (https://geoleaks.com/forum) +-- Forum: Geocaching (https://geoleaks.com/forum/forumdisplay.php?fid=6) +--- Forum: Interessante tooltjes, linkjes en programma´s (https://geoleaks.com/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Topic: bannergrootte aanpassen (/showthread.php?tid=7696) |
|||
bannergrootte aanpassen - puzzelfan - 29-11-2013 Kan iemand mij vertellen hoe je de grootte van banners kunt aanpassen, zodat alle banners die je krijgt dezelfde grootte hebben? Ik heb geen photoshop! RE: bannergrootte aanpassen - GeoLeaks - 29-11-2013 Dit is een heel handig online tooltje: http://www.picresize.com/# RE: bannergrootte aanpassen - Japiejoo - 05-04-2014 Het is denk ik eenvoudiger om de maat van de banners met behulp van HTML code aan te passen. Anders zou je elke banner moeten downloaden, resizen en weer uploaden. Je kan eenvoudig in de HTML code voor een afbeelding de tags width en height toevoegen om de maat van de banner aan te geven. Meer informatie over het plaatsen van banners in je profiel kan je hier vinden, met bij puntje 6 hoe je de maat aan kan passen. RE: bannergrootte aanpassen - friendforyou2 - 28-04-2014 in de img src tag gebruik je simpelweg width="???px" height="???px" Waarbij je op de plek van de vraagtekens de gewenste grootte invoert. RE: bannergrootte aanpassen - Mythical - 19-02-2015 Tegenwoordig is de ruimte op je profielpagina om de banners te bewerken ongelooflijk klein. Erg lastig scrollen, zeker als je wat verder wil kijken. Weet iemand of je de complete code kan kopieren en na bewerken in bv. wordpad weer terug kan plakken? Ik zou het namelijk erg vervelend vinden als ik alle codes die daar staan kwijt ben. RE: bannergrootte aanpassen - De Scherpschutter - 19-02-2015 Ja dat kan. Ik heb altijd een word document gebruikt waarin alle codes stonden en die plakte ik gewoon in mijn profiel. RE: bannergrootte aanpassen - remoke - 20-02-2015 Hoi allemaal, Ik gebruik altijd een soort van raster voor 4 banners op 1 rij. Op deze manier orden ik mijn profiel, als je wil kun je dezelfde code gebruiken: ---knippen en plakken in je profiel en klaar is kees---- (wel even de width en height aanpassen) | |||
|
(hier de banner HTML plaatsen en dit weg halen) |
(hier de banner HTML plaatsen en dit weg halen) |
(hier de banner HTML plaatsen en dit weg halen) |
(hier de banner HTML plaatsen en dit weg halen) |