NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via het Premium Member artikel.

EN: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member article.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Artikel.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.


Waardering:
  • 10 stemmen - gemiddelde waardering is 1.4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forum avatars!
#1
NL

Nu we een complete forum upgrade hebben gehad, valt het wel heel erg op hoe weinig leden een forum avatar hebben. Het zou leuk zijn als er meer leden een avatar gaan plaatsen bij hun gebruikersnaam. Het oog wil ook wat, dus ook op het forum Wink

GebruikersCS (boven aan het forum) > Uw profiel (menu links) > Uw avatar instellen/wijzigen > uploaden > opslaan.

Heb je een avatar ingesteld, laat dan even een berichtje hieronder achter, zodat dit topic regelmatig in de tien laatste berichten op het forum blijft verschijnen.



UK

Now that we have had a complete forum upgrade, it is quite striking how few members have a forum avatar. It would be nice if more members started adding an avatar to their username. The eye wants something too, so on the forum too Wink

UserCS (top of the forum) > Your profile (menu on the left) > Set/modify your avatar > upload > save.

If you have set an avatar, please leave a message below, so that this topic continues to appear regularly in the last ten posts on the forum.



D

Jetzt, wo wir das Forum komplett erneuert haben, ist es auffällig, wie wenige Mitglieder einen Avatar im Forum haben. Es wäre schön, wenn mehr Mitglieder anfangen würden, einen Avatar zu ihrem Benutzernamen hinzuzufügen. Das Auge will ja auch was haben, also auch im Forum Wink

UserCS (oben im Forum) > Ihr Profil (Menü auf der linken Seite) > Avatar einstellen/ändern > Hochladen > Speichern.

Wenn Sie einen Avatar eingestellt haben, hinterlassen Sie bitte unten eine Nachricht, damit dieses Thema weiterhin regelmäßig unter den letzten zehn Beiträgen im Forum erscheint.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NL: Waar moet een eerste bericht in een nieuwe discussie aan voldoen? / Na het plaatsen van de oplossing, mag het eindcoordinaat worden gegeven!
UK: What requirements should the first post in a new topic meet? / Placing a final coordinate is allowed after the solution is placed first!
D: Welche Kriterien muss eine erste Nachricht in einer neuen Diskussion erfüllen? Nach dem Platzieren der Lösung kann die endgültige Koordinate angegeben werden!

NL: Opgeloste of gearchiveerde caches kan je melden met de Rapporteren button. / Een foto kan worden toegevoegd met de Add image to post knop.
UK: You can report solved or archived caches with the Report button. / A photo can be added by using the Add image to post button.
D: Sie können gelöste oder archivierte Caches mit der Schaltfläche Bericht melden. / Mit der Schaltfläche Bild zum Beitrag hinzufügen kann ein Foto hinzugefügt werden.

HTML5 Icon
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#2
Thumbs Up 
Big GrinCheck!
#3
Oké, voor elkaar.
#4
Beiden bedankt!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#5
Ik heb toch al jaren zo'n plaatje naast mijn naam. Of is dat niet wat je bedoelt?
#6
Ik had ook al een avatar.
#7
Met avatar is het leven veel leuker Smile
#8
Done Wink
#9
Reeds bij aanvang in 2011-2012(?) een avatar geplaatst   Shy
#10
Zoals gevraagd heb ik de Avatar geplaatst. Het is inderdaad wel mooi om te zien al die verschillende afbeeldingen.

Groet.
#11
een avatar geplaatst. is idd leuker
#12
Okido !
#13
Leuk om te zien dat er zoveel avatars bij komen, hoe meer hoe beter Wink
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#14
Gewijzigd. Mooi om tezien.
#15
Done.  Cool
#16
De mijne is er al een poosje Shy
#17
Ook ik had al een avatar
#18
Ik heb er zomaar 1 gekregen?? Heb ik niet zelf gedaan??? Geoleaks gedaan of ben ik gehackt???
#19
Een aantal leden heeft inderdaad een avatar gekregen. Mocht je een ander willen hebben dan kan je dat zelf uiteraard aanpassen via GebruikersCS (boven aan het forum) > Uw profiel (menu links) > Uw avatar instellen/wijzigen > uploaden > opslaan.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


[-] De volgende leden bedankten GeoLeaks voor dit bericht:
  • wimmiet
#20
Met mijn origineel plaatje lukte het niet, daarom maar een andere.
#21
Zou in orde moeten zijn nu :-)
#22
Done !  Big Grin
#23
(x) Avatar check
Oprichter van NettenLeut(h)e in 2007, met mijn eigen account Hatti75 sinds 2022.

In totaal heb ik ongeveer 25.000 caches gevonden ZONDER grote trails. Kwaliteit in plaats van kwantiteit!

In juni 2023 heb ik het Waymarking voor mij ontdekt.
#24
Zo dan!
#25
Bij deze geüpdatet.


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Mark All Forums Read











Archiefmodus | Contact opnemen | GeoLeaks Geocaching Forum | Naar boven | | RSS-syndicatie | Tapatalk App Mobiel forum