GeoLeaks Geocaching Forum
Forum avatars! - Afdrukversie

+- GeoLeaks Geocaching Forum (https://geoleaks.com/forum)
+-- Forum: Geocaching (https://geoleaks.com/forum/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Forum: Algemene discussies (https://geoleaks.com/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Topic: Forum avatars! (/showthread.php?tid=64769)

Pagina's: 1 2

Forum avatars! - GeoLeaks - 04-05-2023

NL

Nu we een complete forum upgrade hebben gehad, valt het wel heel erg op hoe weinig leden een forum avatar hebben. Het zou leuk zijn als er meer leden een avatar gaan plaatsen bij hun gebruikersnaam. Het oog wil ook wat, dus ook op het forum Wink

GebruikersCS (boven aan het forum) > Uw profiel (menu links) > Uw avatar instellen/wijzigen > uploaden > opslaan.

Heb je een avatar ingesteld, laat dan even een berichtje hieronder achter, zodat dit topic regelmatig in de tien laatste berichten op het forum blijft verschijnen.

UK

Now that we have had a complete forum upgrade, it is quite striking how few members have a forum avatar. It would be nice if more members started adding an avatar to their username. The eye wants something too, so on the forum too Wink

UserCS (top of the forum) > Your profile (menu on the left) > Set/modify your avatar > upload > save.

If you have set an avatar, please leave a message below, so that this topic continues to appear regularly in the last ten posts on the forum.

D

Jetzt, wo wir das Forum komplett erneuert haben, ist es auffällig, wie wenige Mitglieder einen Avatar im Forum haben. Es wäre schön, wenn mehr Mitglieder anfangen würden, einen Avatar zu ihrem Benutzernamen hinzuzufügen. Das Auge will ja auch was haben, also auch im Forum Wink

UserCS (oben im Forum) > Ihr Profil (Menü auf der linken Seite) > Avatar einstellen/ändern > Hochladen > Speichern.

Wenn Sie einen Avatar eingestellt haben, hinterlassen Sie bitte unten eine Nachricht, damit dieses Thema weiterhin regelmäßig unter den letzten zehn Beiträgen im Forum erscheint.

RE: Forum avatars! - De Scherpschutter - 04-05-2023

Big GrinCheck!

RE: Forum avatars! - Pallidum - 04-05-2023

Oké, voor elkaar.

RE: Forum avatars! - GeoLeaks - 04-05-2023

Beiden bedankt!

RE: Forum avatars! - threesome - 04-05-2023

Ik heb toch al jaren zo'n plaatje naast mijn naam. Of is dat niet wat je bedoelt?

RE: Forum avatars! - Catlady - 04-05-2023

Ik had ook al een avatar.

RE: Forum avatars! - Paulski - 05-05-2023

Met avatar is het leven veel leuker Smile

RE: Forum avatars! - Team Dickzak - 05-05-2023

Done Wink

RE: Forum avatars! - anton - 05-05-2023

Reeds bij aanvang in 2011-2012(?) een avatar geplaatst   Shy

RE: Forum avatars! - Kreuzeneuzen - 05-05-2023

Zoals gevraagd heb ik de Avatar geplaatst. Het is inderdaad wel mooi om te zien al die verschillende afbeeldingen.

Groet.

RE: Forum avatars! - Britjes - 05-05-2023

een avatar geplaatst. is idd leuker

RE: Forum avatars! - Cameo - 05-05-2023

Okido !

RE: Forum avatars! - GeoLeaks - 05-05-2023

Leuk om te zien dat er zoveel avatars bij komen, hoe meer hoe beter Wink

RE: Forum avatars! - swientie - 05-05-2023

Gewijzigd. Mooi om tezien.

RE: Forum avatars! - KaPe- - 05-05-2023

Done.  Cool

RE: Forum avatars! - SPoeGRA - 05-05-2023

De mijne is er al een poosje Shy

RE: Forum avatars! - Jolly65 - 06-05-2023

Ook ik had al een avatar

RE: Forum avatars! - wimmiet - 06-05-2023

Ik heb er zomaar 1 gekregen?? Heb ik niet zelf gedaan??? Geoleaks gedaan of ben ik gehackt???

RE: Forum avatars! - GeoLeaks - 06-05-2023

Een aantal leden heeft inderdaad een avatar gekregen. Mocht je een ander willen hebben dan kan je dat zelf uiteraard aanpassen via GebruikersCS (boven aan het forum) > Uw profiel (menu links) > Uw avatar instellen/wijzigen > uploaden > opslaan.

RE: Forum avatars! - Gopo52 - 06-05-2023

Met mijn origineel plaatje lukte het niet, daarom maar een andere.

RE: Forum avatars! - ketelke - 06-05-2023

Zou in orde moeten zijn nu :-)

RE: Forum avatars! - mari56 - 06-05-2023

Done !  Big Grin

RE: Forum avatars! - hatti112 - 06-05-2023

(x) Avatar check

RE: Forum avatars! - Gravin - 06-05-2023

Zo dan!

RE: Forum avatars! - Weemz - 06-05-2023

Bij deze geüpdatet.