NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via het Premium Member artikel.

UK: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member article.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Artikel.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.


Waardering:
  • 95 stemmen - gemiddelde waardering is 2.79
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wisselingen moderators
#1
Vanmorgen kreeg ik niet geheel onverwacht een email van Twinlife binnen met daarin zijn besluit om toch te stoppen als moderator van ons forum, wegens chronisch tijdgebrek. We kunnen niet anders dan zijn beslissing respecteren. Na 3 jaar samenwerken moeten we dus helaas afscheid van elkaar nemen. Twinlife heel erg bedankt voor je inzet!

Enkele maanden geleden namen we ook al afscheid van Catlady, ook wegens tijdgebrek door een verhuizing naar een ver buitenland Wink

In oktober afgelopen jaar kwamen er twee nieuwe moderators, Geootje en MusicMaster, precies op het moment dat we overgingen naar het nieuwe forum.

De overstap naar het nieuwe forum is goed verlopen, gezien het feit dat we goed gevonden worden en het aantal berichten per dag hoger ligt dan op het oude forum.

Naar mijn idee is het dan ook een goed moment voor vers bloed in de vorm van een nieuwe moderator. We zijn dan ook op zoek naar een aktieve en betrokken moderator die ons met veel plezier wil komen versterken. Je voornaamste taken zijn het toezien op de naleving van de forumregels en het up-to-date houden van het forum. Met het laatste wordt bedoeld: het beoordelen van oplossingen en het op het juiste moment verplaatsen van onderwerpen naar de juiste rubriek.

Aanmelden kan via de bekende wegen Wink


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NL: Waar moet een eerste bericht in een nieuwe discussie aan voldoen? / Na het plaatsen van de oplossing, mag het eindcoordinaat worden gegeven!
UK: What requirements should the first post in a new topic meet? / Placing a final coordinate is allowed after the solution is placed first!
D: Welche Kriterien muss eine erste Nachricht in einer neuen Diskussion erfüllen? Nach dem Platzieren der Lösung kann die endgültige Koordinate angegeben werden!

NL: Opgeloste of gearchiveerde caches kan je melden met de Rapporteren button. / Een foto kan worden toegevoegd met de Add image to post knop.
UK: You can report solved or archived caches with the Report button. / A photo can be added by using the Add image to post button.
D: Sie können gelöste oder archivierte Caches mit der Schaltfläche Bericht melden. / Mit der Schaltfläche Bild zum Beitrag hinzufügen kann ein Foto hinzugefügt werden.

HTML5 Icon
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#2
Het team is vanaf vandaag aangevuld met Insomnia als moderator op het forum. Ik wens je alvast heel veel plezier in je nieuwe taak!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


[-] De volgende leden bedankten GeoLeaks voor dit bericht:
  • lauer10
#3
Ik zal me direct even voorstellen. Ik ben Insomnia, deze naam gekozen omdat ik hem tegenkwam tijdens het zoeken naar iets.
Insomnia, slapeloosheid. Hier heb ik weinig last van, maar ik ben wel vaak tot laat in de avond online. Ik ga mijn best doen om het hier in goede banen te laten lopen.
[-] De volgende leden bedankten Gast voor dit bericht:
  • lauer10
#4
Welkom en succes hier!
#5
welkom en succes
#6
We zijn weer een nieuw jaar ingegaan en we zijn weer verder uitgebreid. Naar mijn idee is het dan ook een goed moment voor vers bloed in de vorm van een nieuwe moderator. We zijn dan ook op zoek naar een aktieve en betrokken moderator die ons met veel plezier wil komen versterken.

Je voornaamste taken zijn het toezien op de naleving van de forumregels en het up-to-date houden van het forum. Met het laatste wordt bedoeld: het beoordelen van oplossingen en het op het juiste moment verplaatsen van onderwerpen naar de juiste rubriek. Het hebben van redelijk voldoende vrije tijd is toch wel gewenst.

Aanmelden kan via de bekende wegen Wink
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#7
We zijn nog steeds op zoek naar een nieuwe moderator, dus wie tijd en zin heeft .... graag een berichtje via PB.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#8
Sorry voor de inactiviteit. De hele hobby staat bij mij thuis even op een heel lang zijspoor. Bij deze dan ook het verzoek om mijn account te verwijderen.
#9
Insomnia bedankt voor de vele jaren
#10
Dat is heel spijtig om te horen Insomnia, in ieder geval heel erg bedankt voor je getoonde inzet op het forum. Ik heb je account even verwijderd.

Aansluitend dan opnieuw de oproep voor nieuwe moderators, zie ook bovenstaande berichten hierover.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#11
Per vandaag hebben we een nieuwe moderator, 81geo, en ik wens hem of haar bij deze alvast veel succes en plezier toe bij het modereren op het forum!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#12
welkom 81geo
#13
Dank je wel.
Ik heb erg veel zin om hier alles een beetje
in goede banen mee te gaan begeleiden.
Mochten jullie vragen hebben stel ze dan gerust.
Tot op het forum.
" Je gaat het pas zien als je het door hebt "

º Happy Geocaching º
[-] De volgende leden bedankten Geo81 voor dit bericht:
  • lauer10
#14
81geo is inmiddels aan de gang en dat gaat helemaal goed komen Wink

Doe ik bij deze een nieuwe oproep voor een tweede nieuwe moderator, zie ook de berichtjes #1 en #8. Dus wie tijd en zin heeft ....
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#15
Per vandaag hebben we Robin Hood als nieuwe moderator en ik wens hem of haar bij deze alvast veel succes en plezier toe bij het modereren op het forum!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#16
Veel succes Robin Hood!
#17
Dank jullie! Hoop dat ik mijn steentje hier kan bijdragen op het forum.

Mochten er vragen zijn dan hoor ik het wel.

Robin Hood is mannelijk Wink
#18
Succes collega!
#19
Welkom Robin Hood, fijn dat je ons komt helpen op dit forum.
#20
Heb er alle vertrouwen in dat je net zo goed bent als je voorganger. Succes!!
#21
Dank jullie Smile
#22
Ik heb het account van een van de andere moderators even terug gezet naar Premium Member, omdat die al bijna twee jaar niet aktief is geweest op het forum, waardoor er weer een plekje is vrijgekomen voor nog een nieuwe moderator. Voor wie tijd en zin heeft .... Wink
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#23
Welkom Robin.

Van welk streek ben je ?
#24
Dank je Geootje, ben van de N-O streek Wink
#25
Het zal velen wel zijn opgevallen: het wordt steeds drukker op het forum, vooral met caches buiten het nederlandse taalgebied!

Naar mijn idee is het dan ook een goed moment voor vers bloed in de vorm van een nieuwe moderator. We zijn dan ook op zoek naar een aktieve en betrokken moderator die ons met veel plezier wil komen versterken. Je voornaamste taken zijn het toezien op de naleving van de forumregels en het up-to-date houden van het forum. Met het laatste wordt bedoeld: het beoordelen van oplossingen en het op het juiste moment verplaatsen van onderwerpen naar de juiste rubriek.

Aanmelden kan via de bekende wegen Wink
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


[-] De volgende leden bedankten GeoLeaks voor dit bericht:
  • J.Assange


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Mark All Forums Read







Archiefmodus | Contact opnemen | GeoLeaks Geocaching Forum | Naar boven | | RSS-syndicatie | Tapatalk App Mobiel forum