NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via het Premium Member artikel.

UK: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member article.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Artikel.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.


Waardering:
  • 5 stemmen - gemiddelde waardering is 1.8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Upgrade GeoLeaks forum
#1
Sommigen zullen afgelopen weekend wel gemerkt hebben dat het forum soms onbereikbaar was en er enkele berichten zijn verdwenen. De reden was dat er enkele testen zijn uitgevoerd.

De aankomende periode (is even geen tijdspanne voor te geven) zal er een volledige upgrade worden gedaan aan de gebruikte php versie en we gaan over naar de nieuwste versie van MyBB, de forumsoftware die we al langere tijd naar tevredenheid gebruiken.

Om die reden zal het forum diverse keren offline worden gehaald en voor de gebruikers niet bereikbaar zijn. Op naar GeoLeaks 2.0 Wink


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NL: Waar moet een eerste bericht in een nieuwe discussie aan voldoen? / Na het plaatsen van de oplossing, mag het eindcoordinaat worden gegeven!
UK: What requirements should the first post in a new topic meet? / Placing a final coordinate is allowed after the solution is placed first!
D: Welche Kriterien muss eine erste Nachricht in einer neuen Diskussion erfüllen? Nach dem Platzieren der Lösung kann die endgültige Koordinate angegeben werden!

NL: Opgeloste of gearchiveerde caches kan je melden met de Rapporteren button. / Een foto kan worden toegevoegd met de Add image to post knop.
UK: You can report solved or archived caches with the Report button. / A photo can be added by using the Add image to post button.
D: Sie können gelöste oder archivierte Caches mit der Schaltfläche Bericht melden. / Mit der Schaltfläche Bild zum Beitrag hinzufügen kann ein Foto hinzugefügt werden.

HTML5 Icon
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


[-] De volgende leden bedankten GeoLeaks voor dit bericht:
  • Cachehunter71, neelix, threesome
#2
Het is qua uiterlijk even wennen, maar we zijn weer online.

Mochten er vragen zijn of dingen opvallen die ontbreken laat hier dan even een berichtje achter.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#3
Kun je het kopje "GEOLEAKS GEOCACHING FORUM" misschien klikbaar maken zodat je via die link weer naar het hoofdscherm komt?

Ik zie geen link meer om van een discussie naar de hoofdpagina te komen.
#4
Ik weet niet of Robin Hood hetzelfde bedoeld als mij maar ik kan niet meer rechtstreeks vanop de cachelisting naar hier komen, krijg dan een error

[Afbeelding: geoleaks.png]
#5
ook de lijsten van bv een bepaalde provincie zie ik nergens meer
of is deze ook ergens anders naar verplaatst ?
#6
"Kun je het kopje "GEOLEAKS GEOCACHING FORUM" misschien klikbaar maken zodat je via die link weer naar het hoofdscherm komt?

Ik zie geen link meer om van een discussie naar de hoofdpagina te komen. "


Is al geregeld zie ik, super!
#7
@ ketelke
Nee is niet wat ik bedoelde, maar je hebt gelijk met dat dat ook niet werkt. Als je dan op de "Error!" button klikt, dan kom je wel bij de mysterie op Geoleaks.
#8
Nog een puntje.
Je kunt heel slecht zien in welk forum je bent, die link gaat in de achtergrond ten onder.

[Afbeelding: Forumlink.jpg]
#9
Ligt het aan mij maar ik zie divers lege post hier een paar voorbeelden >>
https://geoleaks.com/forum/showthread.php?tid=32726 bij post van Ray White
https://geoleaks.com/forum/showthread.ph...#pid163295 bij post van Gravin
en https://geoleaks.com/forum/showthread.ph...#pid163298 bij post van AWS
#10
Elke keer als ik een reactie plaats is de tekst niet te zien.
#11
(18-04-2023, 19:04 )amigos01 schreef: ook de lijsten van bv een bepaalde provincie zie ik nergens meer
of is deze ook ergens anders naar verplaatst ?

Ja dat vind ik ook nergens, niet handig. Angry
#12
We zijn even terug naar het oude thema, kijken wat de ervaringen hiermee zijn.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#13
Puntje 1: Bij ieder afzonderlijk bericht kreeg je een herhaling van de onderwerpregel, die je nu alleen nog bovenaan ziet staan. Vind het zelf prettiger dat ik niet steeds naar boven hoef te scrollen om het onderwerp terug te vinden.
Puntje 2: Net bij een Deense cache een spoiler geplaatst. Deze komt niet zichtbaar. Bericht blijft leeg. (Verplaatsen naar opgelost ging echter prima!)

Edit: Puntje 1 is al opgelost zie ik Wink

Edit 2: Als ik 'berichten van vandaag' aanklik is mijn update van de Deense cache uit de lijst verdwenen. Net stond hij er nog in ?! Bovendien kan ik nu geen nieuw bericht in dit draadje plaatsen (daarom dus een edit).
--> Inmiddels is het nieuwe bericht wel geplaatst.
#14
Als ik 'berichten van vandaag' aanklik is mijn update van de Deense cache uit de lijst verdwenen. Net stond hij er nog in ?!
#15
Ik heb hem even verwijderd, omdat de inhoud niet zichtbaar was.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#16
@ robin hood, ik zie dat ik inderdaad op de error kan klikken maar dan krijg ik heel de hoofding te zien tot en met Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen  en moet ik naar onder scrollen om bij het onderwerp ( cache ) te komen

* ik kan ook niet verwijzen naar een cache om hulp te vragen voor een bepaalde cache
#17
In Chrome ben ik ingelogd maar in Firefox kan ik niet meer inloggen! Heb al van alles geprobeerd maar niets lukt!


ilianaopa
#18
Even terug naar de nieuwe layout. Zijn er problemen gebruik even F5 of de combinatie CRTL+F5 tegelijk.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#19
als ik naar de website van geoleaks wil gaan krijg ik een foutmelding


[Afbeelding: geoleaks-2.png]

[Afbeelding: geoleaks-3.png]
#20
Zoals "ilianaopa" ook al aangaf, met firefox kan ik ook niet inloggen. Met Chrome geen probleem.

@ ketelke. Dat met de button van geocaching.com naar hier werkt inderdaad niet zoals het hoort.
#21
(18-04-2023, 19:29 )Gravin schreef: Elke keer als ik een reactie plaats is de tekst niet te zien.

De reactie is niet te zien omdat er een spoiler in staat. Berichten zonder spoiler erin worden wel geplaatst
#22
Daar lijkt het inderdaad op AWS. Deze heeft zeker mijn aandacht. Wordt morgen naar gekeken.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#23
Jammer dat er geen bedankjes meer gegeven kunnen worden.
#24
Staat ook op de to do lijst AWS.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#25
Op de computer waar ik dagelijks inlog op Geoleaks krijg ik de melding na proberen in te loggen "De authorisatiecodes komen niet overeen. Gebruikt u deze functie op de juiste manier? Ga terug en probeer het opnieuw". Dit werkte altijd tot aan de update" Op een andere PC kan ik zonder problemen inloggen met dezelfde login gegevens..


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
Mark All Forums Read







Archiefmodus | Contact opnemen | GeoLeaks Geocaching Forum | Naar boven | | RSS-syndicatie | Tapatalk App Mobiel forum