Aantal inzendingen per dag aanleveren?
|
03-04-2022, 12:14
Bericht: #1
|
|||
|
|||
Aantal inzendingen per dag aanleveren?
Volgens mij hebben we in het verleden al eens besproken in dit forum dat het niet de bedoeling is om om de haverklap een bom aan nieuwe “onopgeloste caches” te plaatsen. Het valt mij de laatste tijd weer op dat we weer overspoeld worden met deze hoeveelheden.
Ik denk dan soms: wil je gewoon zoveel mogelijk plaatsen, heb jezelf wel geprobeerd één of meerdere caches van een trail proberen op te lossen? Worden de cachelistings überhaupt wel gelezen vóór ze ingestuurd worden? Meerdere forumleden hebben al vaker aangegeven dat zulke bommen als vervelend worden ervaren. Hoe denk wij er nu over? Alvast een dankjewel. |
|||
03-04-2022, 12:40
Bericht: #2
|
|||
|
|||
RE: Aantal inzendingen per dag aanleveren?
Misschien ter overdenking: GeoLeaks plaatst onder het account Anonymous regelmatig de nieuwste caches uit Nederland en Belgie waar de eremetalen net uit zijn. Lijkt mij in ieder geval relevant om die caches vrij snel op het forum te laten komen. Meestal gaat het om veel minder en vaak losse caches. Vandaag was het dan toevallig even een flinke trail in Belgie, zodat je inderdaad dat als ´bom´ kan ervaren. Snap ik maar al te goed Pallidum. In Groningen zit er ook eentje aan te komen zag ik net, ook iets van 60 caches. Ik zou het kunnen spreiden over meerdere dagen als je dat prettiger vind?
Please also visit the GeoLeaks website with downloads of several topomaps, the most useful mystery tools and nice geocaching video´s.
|
|||
03-04-2022, 13:04
Bericht: #3
|
|||
|
|||
Het is niet persoonlijk bedoeld maar soms zitten er zelfs inzendingen bij waar helemaal niets opgelost hoeft te worden als de cachelisting gewoon gelezen is.
Is bij een mysterietrail bij elke opgave welk hulp gewenst...., dat is voor een ieder afzonderlijk te beoordelen lijkt me maar zet er persoonlijk wel een groot vraagteken bij. En ja, de hoeveelheid per dag mag wat mij persoonlijk betreft wel wat minder, maar ik ben maar één enkel schakeltje op dit forum. Dus het is niet aan mij, |
|||
03-04-2022, 13:42
Bericht: #4
|
|||
|
|||
Waarom een complete trail hier 'aanvragen' als de meeste puzzels best gemakkelijk zijn?
Ik zou zeggen: niet als bulk plaatsen, maar alleen de puzzels waar mensen moeite mee hebben. Als je complete trails gaat aanvragen en oplossen, zou je net zo goed ook een opgeloste gpx van de trail kunnen plaatsen. |
|||
03-04-2022, 14:28
Bericht: #5
|
|||
|
|||
Alle puzzels mogen worden geplaatst, moeilijk of makkelijk. Bovendien heeft niet iedereen een werkende Jigidi Solver.
Ik heb verder de flood control even terug gedraaid naar 25 berichten per gebruiker per dag. Please also visit the GeoLeaks website with downloads of several topomaps, the most useful mystery tools and nice geocaching video´s.
|
|||
![]() valschspelert (15-02-2023) |
03-04-2022, 14:35
Bericht: #6
|
|||
|
|||
"Alle puzzels mogen worden geplaatst, moeilijk of makkelijk. Bovendien heeft niet iedereen een werkende Jigidi Solver."
Inderdaad, maar dan is het niet de beheerder die kijkt wat er nieuw op de markt is gekomen en dat als bulkverzoek plaatst, maar degene die moeite heeft met de puzzel. |
|||
04-04-2022, 09:21
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-04-2022 om 09:22 door De Scherpschutter.)
Bericht: #7
|
|||
|
|||
Citaat:Waarom een complete trail hier 'aanvragen' als de meeste puzzels best gemakkelijk zijn?Omdat in principe ALLE mysteries hier geplaatst mogen worden? Makkelijk of moeilijk maakt dan niets uit. Daarnaast kan makkelijk voor jou voor een ander moeilijk zijn. Ik heb er ook helemaal geen probleem mee als er heel veel tegelijk wordt geplaatst. |
|||
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)