NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via het Premium Member artikel.

UK: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member article.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Artikel.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.


Waardering:
  • 70 stemmen - gemiddelde waardering is 2.56
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gelogde cache
#1
Ik heb 2 mysterys gelogd , maar het blauwe vraagteken gaat niet over in eenWink
En telt ook niet meer in de statestiek.
We weet hoe je dit kan wijzigen


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NL: Waar moet een eerste bericht in een nieuwe discussie aan voldoen? / Na het plaatsen van de oplossing, mag het eindcoordinaat worden gegeven!
UK: What requirements should the first post in a new topic meet? / Placing a final coordinate is allowed after the solution is placed first!
D: Welche Kriterien muss eine erste Nachricht in einer neuen Diskussion erfüllen? Nach dem Platzieren der Lösung kann die endgültige Koordinate angegeben werden!

NL: Opgeloste of gearchiveerde caches kan je melden met de Rapporteren button. / Een foto kan worden toegevoegd met de Add image to post knop.
UK: You can report solved or archived caches with the Report button. / A photo can be added by using the Add image to post button.
D: Sie können gelöste oder archivierte Caches mit der Schaltfläche Bericht melden. / Mit der Schaltfläche Bild zum Beitrag hinzufügen kann ein Foto hinzugefügt werden.

HTML5 Icon
#2
Even op je naam gezocht bij geocaching.

Kan het misschien zijn dat het een premiumcache betreft dan zou je deze als member niet kunnen doen.
Het is maar een gokje.
#3
Ik ben premium member
Ik ondek nu nog een mystery die ook niet mee geteld word
Snap niet hoe dit kan.

Ik ben premium member
Ik ondek nu nog een mystery die ook niet mee geteld word
Snap niet hoe dit kan.
#4
Hoi GeoFietser,
Ben je in de war? Ben je misschien alleen Premium Member bij GeoLeaks?
En slechts Member bij Geocaching.com?
Dat is namelijk de status van GeoFietser op GC.com.
In dat geval kun je formeel geen Premium caches loggen.
#5
Nee hoor
Ik ben al jaren premium op gc
Andere vraagtekentjes wijzigen wel in een Wink
#6
Om welke gc nummers gaat het?
#7
Nee hoor
Ik ben al jaren premium op gc
Andere vraagtekentjes wijzigen wel in een Wink

Het gaat om GC5KNO8

Sorry gc5KND8
Dat is hem
#8
Ik denk dat er bij GC.com enige verwarring is want er is een team dat GeoFietser heet (laatst inlog in 2015) en een team geofietsers (met een S). Op dit forum staat geofietser (zonder S). Onder welke naam log je dan ? Anders zou ik mijn teamnaam wijzigen.
#9
Sorry gc5KND8
Dat is hem
#10
En je kunt als niet premium lid prima premium caches loggen hoor! En dat mag ook van geocaching.com...
Al jaren!
#11
Wat je naam ook mag zijn en je hebt netjes met een found gelogd dan zou deze bij geocaching.com direct zichtbaar moeten zijn.
#12
Ja zo is het .
Maar de vraag is als dat niet zo is
Is er dan wat aan te doen.
Het zijn maar 2 punten , maar toch
#13
Wil het wel even voor je uitzoeken.

Stuur anders even een PM met je geocaching naam en geef daar de 2 GCxxxxx even weer.


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)
Mark All Forums Read







Archiefmodus | Contact opnemen | GeoLeaks Geocaching Forum | Naar boven | | RSS-syndicatie | Tapatalk App Mobiel forum