Lees voordat je berichten plaatst de forumregels en de regels voor het aanmaken van een nieuw onderwerp even door!
Kom je een cache tegen die verplaatst kan worden, maak dan gebruik van de ´rapporteren´ knop onder het bericht.
Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches en de Flash Gear Solver dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via de PayPal button.

Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 8 stemmen - gemiddelde waardering is 2.63
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Garmin Communicator vs. Firefox 52
22-03-2017, 20:14
Bericht: #1
 (Print bericht)
Sad Garmin Communicator vs. Firefox 52
Firefox 52 spuugt de laatste Garmin Communicator uit...geen downloads meer
van Geocaching.com ...
Wat nu ?
Terug naar de Middeleeuwen met IE ?
Iemand met een briljant idee ?

--------------------------------------------------------------------------------

Waaraan moet het eerste bericht in een nieuw topic voldoen?

Het plaatsen van eindcoordinaten is niet toegestaan. Zie je een mystery cache die opgelost of gearchiveerd is, laat het ons dan even weten door op de Rapporteren knop te klikken, zodat de cache kan worden verplaatst naar het juiste subforum. Een foto is toe te voegen aan je bericht door de 'Add image to post' knop onder het berichtenveld te gebruiken en andere bijlagen zijn toe te voegen door onder het berichtenveld 'bijlage' te selecteren.

Wil je de oplossing als zogenaamde spoiler plaatsen, dan plaats je [spoiler] voor de tekst van de oplossing en [/spoiler] achter de oplossing.

HTML5 Icon
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Bedankt voor dit bericht!
22-03-2017, 20:47
Bericht: #2
 (Print bericht)
RE: Garmin Communicator vs. Firefox 52
Ik zit met hetzelfde probleem. Voor mij is Windows Internet Explorer nog de enige optie.
22-03-2017, 21:04 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-03-2017 om 21:06 door rallykid.)
Bericht: #3
 (Print bericht)
Inderdaad niet veel andere opties meer als Firefox ook er de brui aan geeft. Sad
http://software.garmin.com/nl-BE/gcp.html#compatibility
Als je bovenstaande link geopend hebt dan op "Downloads en compatibiliteit weergeven" klikken.
22-03-2017, 21:08
Bericht: #4
 (Print bericht)
Me dunkt loopt Garmin hier hopeloos achter... Google Chrome, Edge werken ook niet !
22-03-2017, 21:35
Bericht: #5
 (Print bericht)
Het zou maar zo kunnen dat het een bug in versie 52 is, het loont zeker de moeite om dit te melden bij Mozilla, zodat het via een update rechtgezet kan worden. Andere optie is downgraden naar versie 5.1 en de autoupdater uitschakelen.

Bezoek ook eens de GeoLeaks website met daarop de kaart met alle opgeloste mysterie caches, downloads van topokaarten, tooltjes en video´s.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
23-03-2017, 08:04 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-03-2017 om 08:05 door GeoToontje.)
Bericht: #6
 (Print bericht)
Probeer deze eens..... werkt hier perfect samen met de Garmin Communicator

https://www.waterfoxproject.org/

Suc6

[Afbeelding: GeoToontje.png]
[-] De volgende leden bedankten GeoToontje voor dit bericht:
boogieboy (23-03-2017), willytilt (23-03-2017)
23-03-2017, 15:09
Bericht: #7
 (Print bericht)
Dank voor deze informatie! Aan de hand van wat ik op Geoleaks nu gelezen heb, heb ik mijn Firefox-versie omlaag geschroefd.
En raad eens? De Garmin Communicator werkt weer!!
Ik blij!
23-03-2017, 20:25
Bericht: #8
 (Print bericht)
Waterfox geïnstalleerd... mooi strakke browser, importeert gelijk je Firefox favorieten en wonderlijk genoeg...
na manueel activeren van de Garmin plug-in, back in business met de communicator ;-)
Merci Geotoontje !
27-03-2017, 16:54
Bericht: #9
 (Print bericht)
Met Safari van hetzelfde, maar daar kun je nog de GPX file naar je unit kopieren.
Ik las in het het geocaching forum dat ze bezig zijn met Garmin een update te realiseren. Ik meen dat er stond eind deze maand.
[-] De volgende leden bedankten Piggelmee voor dit bericht:
GeoLeaks (19-05-2017)
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)