NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via het Premium Member artikel.

EN: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member article.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Artikel.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.

Waardering:
  • 15 stemmen - gemiddelde waardering is 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Adventure Lab caches
Thumbs Up 
In de titel van een cache staat niet altijd dat het gaat om een ALC. 
Als dit het geval is, kunnen jullie dan tussen haakjes erbij zetten dat het om een (ALC) gaat.
Is voor mij en misschien anderen die ook al een ALC kunnen oplossen handig.
Alvast bedankt.
Leave? No. I'll be around. Well... goodbye Exclamation
[-] De volgende leden bedankten neelix voor dit bericht:
  • April, GeoLeaks, TAU25, threesome
Ich bewerte den Adventure Lab nur, wenn ich Lust habe und ihn gut fand. Dafür sind Labs mit den riesigen Lab-Arts leider viel zu inflationär geworden.
Wenn ich mit anderen zusammen unterwegs bin, kommt es manchmal auch vor, dass ich den Lab gar nicht spiele, wegen der Statistik.
Und wo steht, dass man den Lab selbst gespielt haben muss, um den Bonus loggen zu dürfen?
Schließlich nimmt hier jeder auch die Lösung eines Mysterys freudig an, sonst wäre man nicht hier.
[-] De volgende leden bedankten Herzöffnung voor dit bericht:
  • fredhim, nthRFa
" Log nooit alleen de eindcache, je loopt daarmee het risico dat je log wordt verwijderd! " 

Dat heb ik nog nooit gehad en ik heb de afgelopen jaren in diverse landen wel de nodige van die bonuscaches gelogd. Bovendien, zoals eerder in dit topic al opgemerkt: als jouw naam in het logboek staat is het toch een geldige log? Volgens mij staat er nergens in de regels dat je die zogenaamde adventures eerst moet loggen.

Zelf vind ik het vinden van de fysieke cache juist leuk, ergens naar toe lopen of zelfs thuis op de bank een vraag beantwoorden om maar een virtueel puntje te scoren vind ik geen fluit aan dus daar doe ik ook niet aan. Dus ik zie die bonuscaches als iedere mystery cache: als ik ze zelf niet kan of wil oplossen is er dit forum. Dan los ik wel een jigidi op waar een ander geen zin in heeft: win-win!
Bij power walk adventure blijven de cirkels rood. Weet iemand hoe dit komt en hoe deze terug groen worden.

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 12 gast(en)
Mark All Forums Read

Archiefmodus | Contact opnemen | GeoLeaks Geocaching Forum | Naar boven | | RSS-syndicatie | Tapatalk App Mobiel forum