NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via het Premium Member artikel.

EN: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member article.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Artikel.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.

Waardering:
  • 128 stemmen - gemiddelde waardering is 2.94
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welk besturingssysteem/webbrowser gebruik jij?
Roosje, wordt bij jou de GeoLeaks kaart zichtbaar? Van iemand heb ik begrepen dat de kaart op een iPad in combinatie met iOS7 niet ingeladen wordt.

Het plaatje met gebroken links is inderdaad een RSS feed die vanaf iedere rubriek aan een RSS reader van een browser te koppelen is. Mogelijk heeft Chrome daar moeite mee, maar ik zal eens zoeken of dat op te lossen is. Ik zal het van de week eens zelf via Chrome bekijken.

Wie zijn gebruikersnaam heeft verborgen van de Wie is Online lijst, ziet zichtzelf wel maar voor anderen ben je onzichtbaar.

De recente berichten zijn hier ook niet direkt zichtbaar zonder te scrollen. Ligt er ook een beetje aan hoe de instellingen voor je beeldscherm zijn. Dit is aan te passen met CRTL indrukken en wat spelen met het muiswieltje. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor de breedte van het forum. Verder is de header (de kop) van het forum vrij groot. Ik heb hier nog een 10 inch laptop liggen en zal daar eens kijken hoe het met de breedte is gesteld op een kleiner scherm.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.

Berichten in dit topic
RE: Welk besturingssysteem/webbrowser gebruik jij? - door GeoLeaks - 28-10-2013, 23:52

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Mark All Forums Read

Archiefmodus | Contact opnemen | GeoLeaks Geocaching Forum | Naar boven | | RSS-syndicatie | Tapatalk App Mobiel forum