RE: Hulp bij al opgeloste caches, 20-07-2017, 19:16
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20-07-2017, 19:27 door GeoLeaks.)
Ik snap je punt Weemz, je wilt het laatste stukje van de puzzel zelf doen en zo doet iedereen het op zijn of haar manier natuurlijk en dat is ieders goed recht. Niet iedere puzzel is natuurlijk hetzelfde en bij de ene mysterie wordt het volledige antwoord eigenlijk al gegeven, omdat er geen andere manier mogelijk is, terwijl bij een andere mysterie een flinke hint al voldoende is om tot de oplossing te komen. Het verschilt dus van cache tot cache. Het enige wat jezelf zou kunnen doen is niet gelijk naar het laatste bericht in een topic te gaan en per bericht naar beneden te scrollen tot het punt waarop jij denkt dat je die mysterie zelf verder kan oplossen. Aan jou de uitdaging om toch niet vanuit een stukje nieuwsgierigheid toch verder door te scrollen 
Bij gelegenheid wil ik wel eens kijken of hier een plugin voor te vinden is en of we daar het gewenste resultaat mee kunnen halen, maar op het moment gaat er wat tijd zitten om onze website (dus niet het forum!) naar de engelse taal om te zetten en ben ik bezig daar nog wat aanpassingen te doen.

Bij gelegenheid wil ik wel eens kijken of hier een plugin voor te vinden is en of we daar het gewenste resultaat mee kunnen halen, maar op het moment gaat er wat tijd zitten om onze website (dus niet het forum!) naar de engelse taal om te zetten en ben ik bezig daar nog wat aanpassingen te doen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.

Adventure Lab
Help