NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via het Premium Member artikel.

EN: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member article.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Artikel.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.

Waardering:
  • 152 stemmen - gemiddelde waardering is 2.43
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Apps voor Android
GCC - GeoCache Calculator

'The GeoCache Calculator is a comprehensive tool for every active cacher! It contains different functions to calculate values and checksums, as well as tables and overviews for supporting your outdoor geocaching search. A tool which no cacher should miss! '

Meer informatie: http://gcc.eisbehr.de

Ik vind de app erg fijn in gebruik, al is hij op dit moment enkel in het Engels en Duits verkrijgbaar. Zo aan de extensie te zien, is de app ook afkomstig uit Duitsland. Snap eigenlijk niet dat ze gekozen hebben voor .de in plaats van een .com of een eu-domein (mocht je meer willen weten over het verschil: https://www.strato.nl/domeinnaam/eu-domein/ ). Maargoed, dat maakt uiteindelijk natuurlijk niets uit. Voordeel van de app vind ik de vele functies (meer dan 250!) en de relatief makkelijke interface. Nadeel van de app vind ik dat hij wat onoverzichtelijk oogt, zeker op het eerste gezicht. Het voordeel is in dit geval ook het nadeel: Omdat de app zo veel functies heeft, is het soms lastig een specifieke app te vinden. Gelukkig heeft de app wel een zoekfunctie en kom je daar een heel eind mee. Conclusie: Niet de meest gebruiksvriendelijke app, maar wel één met bijzonder veel functies!

Berichten in dit topic
Apps voor Android - door GeoLeaks - 11-07-2014, 09:39
RE: Apps voor Android - door GeoLeaks - 10-04-2015, 21:58
RE: Apps voor Android - door GeoLeroy - 26-05-2015, 10:39
RE: Apps voor Android - door klopkever - 14-10-2025, 16:05

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Mark All Forums Read

Archiefmodus | Contact opnemen | GeoLeaks Geocaching Forum | Naar boven | | RSS-syndicatie | Tapatalk App Mobiel forum