NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via het Premium Member artikel.

EN: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member article.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Artikel.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.

Waardering:
  • 14 stemmen - gemiddelde waardering is 2.57
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FakeGPS voor Adventure Lab caches
Je schrijft niet of je Ios (Apple) of Android gebruikt. Ik ken alleen Android.

Heb je Android, dan lijkt het er op dat je apparaat de ingestelde locatie met Fake GPS niet accepteert. Dan is het eerste om te checken of ontwikkelaarsopties aan staat en je de juiste app hebt geselecteerd die je neplocatie genereert. Zie mijn bijdrage hierboven. Is dat niet goed ingesteld dan accepteert het toestel de neplocatie niet en valt terug op de locatie van de "echte" ingebouwde GPS.
Heb je Apple dan denk ik dat ook dan de neplocatie niet wordt geaccpteerd door het toestel, waardoor deze de locatie van de ingebouwde GPS overneemt. Hoe je e.e.a. dan kan inregelen op een Apple is mij niet bekend. Misschien dat andere forumleden daar kennis en ervaring mee hebben en dat hier willen delen.   

Dan nog:
een gebruiker vroeg mij in een PB tevens iets over het feit dat hij/zij geen punt, komma of streepje kon invoeren bij een coördinaat in een Fake-GPS-app (Android). Helaas heeft deze gebruiker het ontvangen van PB's uit staan, zodat ik geen PB kon sturen. Dus dan maar even hier. In Fake GPS die ik gebruik kan ik gewoon een decimale coördinaat invoeren, waarbij het decimale deel wordt afgescheiden door een komma. Ik vermoed daarom dat deze gebruiker een andere Fake GPS app gebruikt. In de Playstore zijn meerdere Fak-GPS-apps te krijgen die allemaal zo'n beetje hetzelfde heten. De Fake GPS-app die in de bijdrage van GOGO52 staat is volgens mij degene die ik gebruik. Ik weet dus niet hoe het in andere apps werkt.
[-] De volgende leden bedankten Waterman voor dit bericht:
  • Roosje

Berichten in dit topic
FakeGPS voor Adventure Lab caches - door GeoLeaks - 19-05-2023, 23:08
RE: FakeGPS voor Adventure Lab caches - door AWS - 20-05-2023, 13:38
RE: FakeGPS voor Adventure Lab caches - door R2M2be - 28-08-2023, 13:54
RE: FakeGPS voor Adventure Lab caches - door R2M2be - 29-01-2024, 21:06
RE: FakeGPS voor Adventure Lab caches - door GOGO52 - 04-02-2024, 12:49
RE: FakeGPS voor Adventure Lab caches - door Eluna1 - 21-04-2024, 09:09
RE: FakeGPS voor Adventure Lab caches - door Buzon - 28-05-2025, 12:52
RE: FakeGPS voor Adventure Lab caches - door GOGO52 - 28-05-2025, 13:57
RE: FakeGPS voor Adventure Lab caches - door Roosje - 15-08-2025, 19:33
RE: FakeGPS voor Adventure Lab caches - door Waterman - 02-10-2025, 13:50
RE: FakeGPS voor Adventure Lab caches - door MM - 17-02-2026, 21:47

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 7 gast(en)
Mark All Forums Read

Archiefmodus | Contact opnemen | GeoLeaks Geocaching Forum | Naar boven | | RSS-syndicatie | Tapatalk App Mobiel forum