NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via het Premium Member artikel.

EN: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member article.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Artikel.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.

Waardering:
  • 29 stemmen - gemiddelde waardering is 2.52
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aantal inzendingen per dag aanleveren?
Sorry, wenn ich nochmal nachfrage, aber ich habe es leider nicht ganz verstanden.

Ich kann also auch nicht mehr als 5 Lösungen pro 24 Stunden posten? Ich habe versucht unter "gelöste Mystery-Caches" ein neues Thema zu erstellen und bekam den Hinweis: You cannot post more threads because you've already used up your allocated quota of posting 5 threads in the past 24 hours. 

Ich dachte, das Limit gilt nur für ungelöste Mysteries, also wenn man nach Hilfe fragt. Ist das nicht so?

Außerdem hätte ich gerne gewusst, wie man mehr Sterne bekommt.

Darf man mit mehr Sternen mehr posten?

Vielen Dank für die Erklärung. Oder einen Link, falls es schon mal beantwortet wurde.

Online translation:
Sorry dat ik het weer vraag, maar ik heb het helaas niet helemaal begrepen.

Dus ik kan niet meer dan 5 oplossingen per 24 uur posten? Ik probeerde een nieuwe thread aan te maken onder “opgeloste mysterie caches” en kreeg de melding: Je kunt niet meer threads posten omdat je je toegewezen quotum van het posten van 5 threads in de afgelopen 24 uur al hebt opgebruikt.
Ik dacht dat de limiet alleen gold voor onopgeloste mysteries, dus wanneer je om hulp vraagt. Is dat niet het geval?

Ik zou ook graag willen weten hoe je meer sterren kunt krijgen.

Kun je meer posten met meer sterren?

Hartelijk dank voor de uitleg. Of een link als het al beantwoord is.

Berichten in dit topic
RE: Aantal inzendingen per dag aanleveren? - door IchbinGroot - 24-01-2025, 17:29

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Mark All Forums Read

Archiefmodus | Contact opnemen | GeoLeaks Geocaching Forum | Naar boven | | RSS-syndicatie | Tapatalk App Mobiel forum