NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via het Premium Member artikel.

EN: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member article.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Artikel.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.

Waardering:
  • 29 stemmen - gemiddelde waardering is 2.52
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aantal inzendingen per dag aanleveren?
"Je kan niet meer nieuwe discussies starten, omdat je het maximum aantal nieuwe discussies van 5 in 24 uur hebt bereikt."

Ik loop hier nu toch wel regelmatig tegenaan. En het heeft invloed op de geocaches die ik hier plaats. Ik merk aan mezelf dat ik nu zuinig ben op die 5 nieuwe draadjes die ik mag openen. Die wil ik voornamelijk gebruiken voor als ik een mysterie niet snap. Ik merk dus dat ik geen nieuwe opgeloste caches meer plaats. En niet alleen ik, ik zie dat ook bij anderen. Zo zie je bijvoorbeeld geen geoarts meer geplaatst worden, tenzij je een vraag hebt over één daarvan.

En ik snap waarom jullie dit doen. Het gebedel waarbij er tientallen caches tegelijk geplaatst werden zonder ook maar een greintje van inspanning om een denkrichting te plaatsten. Geen enkel persoonlijk tekstje bij die bedelaars. Dat is nu best wel gedoseerd.

Is er iets mogelijk? Een beperking op nieuwe, onopgeloste caches. En onbeperkt nieuwe opgeloste caches plaatsen bijvoorbeeld.
Of dat de hoeveelheid nieuwe draadjes afhankelijk is van de hoeveelheid bedankjes die een gebruiker in het verleden ontvangen heeft (is een teken van oplossing-gerichtheid).
Of de beperking eraf en de bedelaars waarschuwen en eruit zetten.

Zoals het nu is, doen we onszelf tekort. Ik zou graag meer nieuwe, opgeloste geocaches willen plaatsen.
[-] De volgende leden bedankten threesome voor dit bericht:
  • GeoLeaks

Berichten in dit topic
RE: Aantal inzendingen per dag aanleveren? - door threesome - 28-03-2024, 22:32

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Mark All Forums Read

Archiefmodus | Contact opnemen | GeoLeaks Geocaching Forum | Naar boven | | RSS-syndicatie | Tapatalk App Mobiel forum