RE: FakeGPS voor Adventure Lab caches, 20-05-2023, 13:54
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20-05-2023, 14:05 door IchbinGroot.)
Ich benutze die App GPS Emulator (Android). Dafür muss man vor der Benutzung unter "Einstellungen - System & Aktualisierungen - Entwickleroptionen - App für simulierte Standorte auswählen" die App auswählen. (Diese Einstellung kann natürlich je nach Gerät variieren.) Wenn man wieder "normal" cachen und sein GPS nutzen möchte, muss die Auswahl auf "keine App" geändert werden. Läuft bei mir sehr stabil und hat nur wenig Werbung.
Ik gebruik de app GPS Emulator (Android). Hiervoor moet je de app selecteren onder "Instellingen - Systeem & updates - Opties voor ontwikkelaars - Selecteer app voor gesimuleerde locaties" voordat je hem gebruikt. (Deze instelling kan natuurlijk verschillen per apparaat). Als je weer "normaal" wilt cachen en je GPS wilt gebruiken, moet je de selectie veranderen in "geen app". Draait zeer stabiel voor mij en heeft slechts een paar advertenties.
Ik gebruik de app GPS Emulator (Android). Hiervoor moet je de app selecteren onder "Instellingen - Systeem & updates - Opties voor ontwikkelaars - Selecteer app voor gesimuleerde locaties" voordat je hem gebruikt. (Deze instelling kan natuurlijk verschillen per apparaat). Als je weer "normaal" wilt cachen en je GPS wilt gebruiken, moet je de selectie veranderen in "geen app". Draait zeer stabiel voor mij en heeft slechts een paar advertenties.

Adventure Lab
Help

![[-]](https://geoleaks.com/forum/images/collapse.png)