RE: Peiling, 15-05-2014, 16:25
In plaats van PEIL en ga kun je ook een projectie op je GPS maken. Dat werkt niet alleen beter maar het is ook te gebruiken op punten waar je niet fysiek aanwezig bent.
Dat doe je vanuit het waypointmenu waarin je ook bijv kunt editten..
kies PROJECT WAYPOINT
en geef vervolgens de gegevens in...
Een peiling is eigenlijk exact hetzelfde als een projectie.
Je kunt ook allerlei handige tooltjes vinden voor op een smartphone..
GeoMT is een hele mooie tool mocht je Android gebruiken.
en ook met GCC kun je projecties maken.
Dat doe je vanuit het waypointmenu waarin je ook bijv kunt editten..
kies PROJECT WAYPOINT
en geef vervolgens de gegevens in...
Een peiling is eigenlijk exact hetzelfde als een projectie.
Je kunt ook allerlei handige tooltjes vinden voor op een smartphone..
GeoMT is een hele mooie tool mocht je Android gebruiken.
en ook met GCC kun je projecties maken.


Adventure Lab
Help


