![]() |
|
Labcaches - Afdrukversie +- GeoLeaks Geocaching Forum (https://geoleaks.com/forum) +-- Forum: Geocaching (https://geoleaks.com/forum/forumdisplay.php?fid=6) +--- Forum: Algemene discussies (https://geoleaks.com/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Topic: Labcaches (/showthread.php?tid=30970) |
RE: Labcaches - De Scherpschutter - 13-05-2023 Er was besloten om niks te doen hier met LC met goede redenen. Ik kon me daarin vinden en snap dan ook niet dat het nu ineens wel toegestaan is. Wat mij betreft een slecht idee en lc gewoon niet behandelen. RE: Labcaches - AWS - 14-05-2023 Ik ben het daar mee eens. Ongeacht dat er kennelijk tooltjes en technieken zijn om het leuke van labcaches, namelijk in het veld zoeken naar antwoorden, te omzeilen zodat dat deel maar gemakshalve overgeslagen kan worden, blijft het hoe dan ook veldwerk en zou wat mij betreft hier niet besproken moeten worden. Gewoon een wat geavanceerde multi meer niet. Niet behandelen dus. (Vraag me trouwens af of het forum geen mogelijkheid biedt voor een poll of iets dergelijks zodat dergelijke vraagstukken aan de leden voorgelegd kunnen worden) RE: Labcaches - GeoLeaks - 14-05-2023 Jazeker is die mogelijkheid er AWS, dus gelijk even aangemaakt: https://geoleaks.com/forum/showthread.php?tid=65186&pid=165556#pid165556 Deze caches roepen wel de nodige vraagtekens op, je bent voor of tegen het plaatsen van deze caches op het forum. Een middenweg lijkt er niet te zijn. RE: Labcaches - Annabella - 28-05-2023 Nu de labcaches op het forum staan, wordt het dan niet eens tijd voor een aparte subgroep? Ze staan nu steeds tussen de mysteries, wat ik eerlijk gezegd best vervelend vind. Een mysterie oplossen is wel wat anders dan je antwoorden van een labcache doorgeven. |