NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via het Premium Member artikel.

UK: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member article.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Artikel.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.


Waardering:
  • 135 stemmen - gemiddelde waardering is 3.19
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Succes met je profiel en de banners..
#8
Voor iedereen die de banners een dusdanige breedte wil geven zodat de maximale breedte van de profielpagina is gevuld. Deze is 720.

Dus b.v. 3 banners met width="240" passen precies naast elkaar.
#9
Ga met Image resizer voor het wijzigen van de grootte van de banner, het is beter.
#10
Voor iedereen die makkelijk zijn/haar banners wil updaten heb ik een tooltje gemaakt waarmee dat makkelijk te doen is:
Geocaching Profile Banner sizing HTML generator https://maxwesten.nl/gc-banner-gen/

Je kunt een tekstbestand maken met daarin de verschillende velden, waarmee dit script direct de HTML genereert die je op je pagina kunt plakken.

Groetjes,

Max
bannergrootte aanpassen
#1
Kan iemand mij vertellen hoe je de grootte van banners kunt aanpassen, zodat alle banners die je krijgt dezelfde grootte hebben? Ik heb geen photoshop!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NL: Waar moet een eerste bericht in een nieuwe discussie aan voldoen? / Na het plaatsen van de oplossing, mag het eindcoordinaat worden gegeven!
UK: What requirements should the first post in a new topic meet? / Placing a final coordinate is allowed after the solution is placed first!
D: Welche Kriterien muss eine erste Nachricht in einer neuen Diskussion erfüllen? Nach dem Platzieren der Lösung kann die endgültige Koordinate angegeben werden!

NL: Opgeloste of gearchiveerde caches kan je melden met de Rapporteren button. / Een foto kan worden toegevoegd met de Add image to post knop.
UK: You can report solved or archived caches with the Report button. / A photo can be added by using the Add image to post button.
D: Sie können gelöste oder archivierte Caches mit der Schaltfläche Bericht melden. / Mit der Schaltfläche Bild zum Beitrag hinzufügen kann ein Foto hinzugefügt werden.

HTML5 Icon
#2
Dit is een heel handig online tooltje:

http://www.picresize.com/#
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#3
Het is denk ik eenvoudiger om de maat van de banners met behulp van HTML code aan te passen. Anders zou je elke banner moeten downloaden, resizen en weer uploaden.
Je kan eenvoudig in de HTML code voor een afbeelding de tags width en height toevoegen om de maat van de banner aan te geven. Meer informatie over het plaatsen van banners in je profiel kan je hier vinden, met bij puntje 6 hoe je de maat aan kan passen.
#4
in de img src tag gebruik je simpelweg

width="???px" height="???px"

Waarbij je op de plek van de vraagtekens de gewenste grootte invoert.
#5
Tegenwoordig is de ruimte op je profielpagina om de banners te bewerken ongelooflijk klein. Erg lastig scrollen, zeker als je wat verder wil kijken.

Weet iemand of je de complete code kan kopieren en na bewerken in bv. wordpad weer terug kan plakken?

Ik zou het namelijk erg vervelend vinden als ik alle codes die daar staan kwijt ben.
#6
Ja dat kan. Ik heb altijd een word document gebruikt waarin alle codes stonden en die plakte ik gewoon in mijn profiel.
#7
Hoi allemaal,

Ik gebruik altijd een soort van raster voor 4 banners op 1 rij.
Op deze manier orden ik mijn profiel, als je wil kun je dezelfde code gebruiken:

---knippen en plakken in je profiel en klaar is kees---- (wel even de width en height aanpassen)

(hier de banner HTML plaatsen en dit weg halen)
(hier de banner HTML plaatsen en dit weg halen)
(hier de banner HTML plaatsen en dit weg halen)
(hier de banner HTML plaatsen en dit weg halen)


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
Mark All Forums Read







Archiefmodus | Contact opnemen | GeoLeaks Geocaching Forum | Naar boven | | RSS-syndicatie | Tapatalk App Mobiel forum