NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via het Premium Member artikel.

UK: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member article.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Artikel.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.


Waardering:
  • 127 stemmen - gemiddelde waardering is 2.65
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
placespotting
#1
Ik ben nu al een aantal keren een placespotting mystery tegen gekomen, en elke keer word ik helemaal kriegelig van het gezoek.
Bestaat er een tooltje om placespotting op te lossen
Cirkel


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NL: Waar moet een eerste bericht in een nieuwe discussie aan voldoen? / Na het plaatsen van de oplossing, mag het eindcoordinaat worden gegeven!
UK: What requirements should the first post in a new topic meet? / Placing a final coordinate is allowed after the solution is placed first!
D: Welche Kriterien muss eine erste Nachricht in einer neuen Diskussion erfüllen? Nach dem Platzieren der Lösung kann die endgültige Koordinate angegeben werden!

NL: Opgeloste of gearchiveerde caches kan je melden met de Rapporteren button. / Een foto kan worden toegevoegd met de Add image to post knop.
UK: You can report solved or archived caches with the Report button. / A photo can be added by using the Add image to post button.
D: Sie können gelöste oder archivierte Caches mit der Schaltfläche Bericht melden. / Mit der Schaltfläche Bild zum Beitrag hinzufügen kann ein Foto hinzugefügt werden.

HTML5 Icon
vriendelijke groeten
Cirkel
#2
Een speciaal tooltje ken ik niet, maar hoor van meerdere collega cachers dat de meeste op te lossen zijn door het plaatje te googlen. Vooral met markante structuren schijnt dit prima te werken.
#3
Hoe krijg ik dit voor elkaar ? Een plaatje googlen ?
vriendelijke groeten
Cirkel
#4
https://www.tineye.com/
#5
Link naar het plaatje in Google en enter.
Daarna komt er een linkje naar op afbeelding zoeken.
#6
Placespotting is geen kunst meer om op te lossen met een trucje in Chrome.
Ga naar de placespottingopgave en duw tegelijk ctrl-shift-i in en klik op het tabblad 'Elements'. Ga nu zoeken, door op ctrl-f te duwen, op 'll=' (dus twee keer een kleine letter L gevolgd door een is gelijk aan teken, zonder de aanhalingstekens). Klik op de eerste link die je vindt. Nu opent de exacte locatie van de opgave zich in google maps. De rest is dan vrij eenvoudig.
#7
Toch heb ik de indruk dat de site hier ondertussen tegen beveiligd is en dit trucje niet meer werkt....
#8
Klopt, de site heeft een update gehad en dit werkt niet meer.
#9
Waar is dit eiland te vinden? Trucje met placespotting werkt niet meer.
#10
Je kan volgende link eens proberen , afbeelding uploaden en plaats wordt gevonden https://images.google.com/imghp?hl=nl&gws_rd=ssl
Succes
#11
Geprobeerd,ik krijg het niet voor mekaar.
De truc vroeger die werkte wel,maar nu niet meer.
Ik heb geprobeerd met deze tien vragen over placespotting GC512QQ
Een voorbeeld graag hoe je dit doet,zou ons verder helpen.dank u.
#12
@willytilt:

Zou je een nieuw onderwerp willen openen als je vragen hebt over GC512QQ? Graag bij niet opgeloste mysterie caches Luxemburg.

Ik zit ook al mee te zoeken naar een tooltje die wellicht ergens te downloaden is en bij ons is te hosten, zodat iedereen er gebruik van kan maken. Ik kom alleen niet verder dan een programmatje wat voor iPhone, iPad en iPod geschikt is:

https://itunes.apple.com/nl/app/placespo...61102?mt=8

Het liefst toch iets voor Windows, omdat de meesten daar gebruik van maken. Wie iets heeft gevonden: laat maar horen Wink
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.




Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Mark All Forums Read







Archiefmodus | Contact opnemen | GeoLeaks Geocaching Forum | Naar boven | | RSS-syndicatie | Tapatalk App Mobiel forum