NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via het Premium Member artikel.

UK: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member article.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Artikel.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.


Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FakeGPS voor Adventure Lab caches
#1
Dit topic staat open voor allerlei tooltjes en apps (zowel Android als iOS) om je lokatie aan te passen naar een andere lokatie, waar ook ter wereld. Jaren geleden werd deze truc al toegepast om zoveel mogelijk virtuele Pokemon kaarten te vinden, maar Geocachers kunnen hier ook dankbaar gebruik van maken voor het online vinden van de antwoorden op de vragen van Adventure Lab caches om uiteindelijk het eindcoordinaat te achterhalen.

Heb je een goed werkende app, dan zou het leuk zijn als je jou ervaringen hier met andere leden deelt!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NL: Waar moet een eerste bericht in een nieuwe discussie aan voldoen? / Na het plaatsen van de oplossing, mag het eindcoordinaat worden gegeven!
UK: What requirements should the first post in a new topic meet? / Placing a final coordinate is allowed after the solution is placed first!
D: Welche Kriterien muss eine erste Nachricht in einer neuen Diskussion erfüllen? Nach dem Platzieren der Lösung kann die endgültige Koordinate angegeben werden!

NL: Opgeloste of gearchiveerde caches kan je melden met de Rapporteren button. / Een foto kan worden toegevoegd met de Add image to post knop.
UK: You can report solved or archived caches with the Report button. / A photo can be added by using the Add image to post button.
D: Sie können gelöste oder archivierte Caches mit der Schaltfläche Bericht melden. / Mit der Schaltfläche Bild zum Beitrag hinzufügen kann ein Foto hinzugefügt werden.

HTML5 Icon
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#2
Ik ben ook wel benieuwd. In mijn Google Play kom ik in ieder geval al 5 apps tegen...
#3
Ich benutze die App GPS Emulator (Android). Dafür muss man vor der Benutzung unter "Einstellungen - System & Aktualisierungen - Entwickleroptionen - App für simulierte Standorte auswählen" die App auswählen. (Diese Einstellung kann natürlich je nach Gerät variieren.) Wenn man wieder "normal" cachen und sein GPS nutzen möchte, muss die Auswahl auf "keine App" geändert werden. Läuft bei mir sehr stabil und hat nur wenig Werbung.

Ik gebruik de app GPS Emulator (Android). Hiervoor moet je de app selecteren onder "Instellingen - Systeem & updates - Opties voor ontwikkelaars - Selecteer app voor gesimuleerde locaties" voordat je hem gebruikt. (Deze instelling kan natuurlijk verschillen per apparaat). Als je weer "normaal" wilt cachen en je GPS wilt gebruiken, moet je de selectie veranderen in "geen app". Draait zeer stabiel voor mij en heeft slechts een paar advertenties.
[-] De volgende leden bedankten IchbinGroot voor dit bericht:
  • GeoLeaks, HoefnagelvanToorn
#4
Ik speel ook een beetje met GPS Emulator op een oude telefoon.
Tot zo ver prima. Sommige van deze apps schijnen moeite te hebben met uitschakelen naar echte GPS, daarom niet geïnstalleerd op mijn dagelijkse telefoon.
Handig voor die labcaches die geen enkele relatie hebben met de omgeving.
[-] De volgende leden bedankten Johncache voor dit bericht:
  • GeoLeaks, HoefnagelvanToorn
#5
Je kunt ook een Android Emulator, bv Bluestacks, gebruiken op je PC. Dan moet je een Google Play account aanmaken als je dat nog niet hebt, om de Adventure Lab app te downloaden. In die emulator kun je gemakkelijk en risicoloos de locatie aanpassen. Zo kun je alles via je computer doen :-)
#6
In het vorige bericht noemt R2M2be het gebruik van BlueStacks.
Ben daar even ingedoken maar raak verzeild in de vele mogelijke instellingen, maar wat is de juiste?
Zou daar iets meer info over kunnen worden vermeld in de vorm van een kleine instructie?
Ben heel benieuwd hiernaar.

Hein
#7
Om Bluestacks te gebruiken, is het vrij simpel:
https://www.lifewire.com/how-to-use-blue...ws-4770053
[-] De volgende leden bedankten R2M2be voor dit bericht:
  • Pjotrg
#8
BlueStacks Geinstaleerd met inlog op Google Play en Adventure Lab .
https://www.lifewire.com/how-to-use-blue...ws-4770053
Wat is de bedoeling van dit programma, zie niet wat er verder moet gebeuren . Je kan toch niet op Lab Cache van thuis uit spelen.?????
#9
In combinatie met PWA zou dat moeten lukken. Via menu rechtsboven en Labs krijg je de vragen en daarvan het coordinaat te zien.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


[-] De volgende leden bedankten GeoLeaks voor dit bericht:
  • GOGO52
#10
Het zou mooi zijn als we een duidelijke uitleg op het forum gaan krijgen hoe we vanuit huis de antwoorden kunnen krijgen bij de ALC´s. Ik heb zelf geen windows, dus voor mij is het zo te lezen niet mogelijk om de benodigde stappen te reproduceren en dan een handige uitleg op papier te krijgen.

Wie zou hier eens naar kunnen gaan kijken?
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#11
Top 10 Fake GPS for iPhone and Android

https://www.tenorshare.com/iphone-tips/p...n-app.html
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.




Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)
Mark All Forums Read







Archiefmodus | Contact opnemen | GeoLeaks Geocaching Forum | Naar boven | | RSS-syndicatie | Tapatalk App Mobiel forum