NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via het Premium Member artikel.

UK: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member article.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Artikel.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.


Waardering:
  • 18 stemmen - gemiddelde waardering is 2.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aantal inzendingen per dag aanleveren?
#26
Goed dat jullie (Gravin en threesome) dit aangeven en ik ben het helemaal met jullie eens.

De reden van de limitering was het massaal dumpen van nieuwe topics van niet opgeloste caches in te dammen. Tot nu toe lijkt de limiet van 5 per 24 uur goed te werken. Nadeel is inderdaad dat een aantal leden die gelijk in een eerste bericht een oplossing geven (het doel van het forum is juist oplossingen delen) ook tegen die beperking aanlopen. Voor die leden gaat een oplossing komen.

Mijn vraag is nu: wat zou de limiet (kan zelfs zonder limiet) moeten zijn om deze leden alle ruimte te geven om oplossingen in het eerste bericht te delen?
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#27
Ik ben het van harte eens met de inperking van 5 nieuwe onopgeloste items én zie ook de problemen van Threesome en Gravin
Twee ideetjes
- 'Bonuspunt' teruggeven wanneer een eerste post met oplossing naar opgelost gezet wordt. Eventueel gebruik makend van de Rapporteer-knop (moeten jullie die wel gebruiken Wink )
- Of, en misschien eenvoudiger, een premium plus (met 4 sterretjes) lidmaatschap, waarin de beperkingen worden opgeheven voor leden die veel 'eerstehands' oplossingen aanleveren.


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 onzichtbare gebruiker(s), 6 gast(en)
Mark All Forums Read







Archiefmodus | Contact opnemen | GeoLeaks Geocaching Forum | Naar boven | | RSS-syndicatie | Tapatalk App Mobiel forum