NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via het Premium Member artikel.

UK: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member article.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Artikel.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.


Waardering:
  • 9 stemmen - gemiddelde waardering is 2.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GeoLeaks Reviews
#1
Scroll down for translation into the english and german language!

Scrollen Sie nach unten für die Übersetzung in die englische und deutsche Sprache!



Reviews (NL)

Wil je een review schrijven over jou ervaringen met GeoLeaks dan is dit het juiste plekje daarvoor!


Reviews (UK)

If you want to write a review about your experiences with GeoLeaks, this is the right place!


Reviews (D)

Wenn Sie einen Erfahrungsbericht über Ihre Erfahrungen mit GeoLeaks schreiben möchten, sind Sie hier genau richtig!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NL: Waar moet een eerste bericht in een nieuwe discussie aan voldoen? / Na het plaatsen van de oplossing, mag het eindcoordinaat worden gegeven!
UK: What requirements should the first post in a new topic meet? / Placing a final coordinate is allowed after the solution is placed first!
D: Welche Kriterien muss eine erste Nachricht in einer neuen Diskussion erfüllen? Nach dem Platzieren der Lösung kann die endgültige Koordinate angegeben werden!

NL: Opgeloste of gearchiveerde caches kan je melden met de Rapporteren button. / Een foto kan worden toegevoegd met de Add image to post knop.
UK: You can report solved or archived caches with the Report button. / A photo can be added by using the Add image to post button.
D: Sie können gelöste oder archivierte Caches mit der Schaltfläche Bericht melden. / Mit der Schaltfläche Bild zum Beitrag hinzufügen kann ein Foto hinzugefügt werden.

HTML5 Icon
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


[-] De volgende leden bedankten GeoLeaks voor dit bericht:
  • DannyDenneke
#2
Review: +1 Wink
#3
Een fijne website die ik veel gebruik. Big GrinBig GrinBig Grin
#4
Ik ben heel blij met Geoleaks, maak er vaak gebruik van!
#5
Kijk veel op geoleaks, om te weten hoe je een puzzel oplost
#6
top, anders ben je weken bezig om een art op te lossenWink
#7
super , je ne m'en passe plus
#8
Mooie site.
Gebruik ik al lange tijd.
Ik heb het op de laptop als user script bij firefox.
Echt super.
Op de mobiel werkt het ook bij firefox Big Grin
#9
Super fijn als je er niet uit komt. Ook tot dusver geen enkele niet kunnen vinden!
#10
Een geweldige toevoeging. Het helpt je vaak om op ideeën te komen hoe een mysterie in elkaar zit.
En een compliment voor iedereen die het lukt oplossingen te vinden, maar vooral ook voor de makers van mysteries.
#11
Great this community help to solve mystery caches.

Geweldig deze community helpen om mystery caches op te lossen.

Thanks
#12
Prettige site, fijn om geholpen te worden en daarnaast een fantastisch gevoel om ook een succesvolle bijdrage te kunnen leveren!
#13
Erg handig voor als je vastzit en hulp zoekt of nodig hebt.
Gelukkig goede moderatie en vriendelijke mensen!
#14
Great site if you like solving mysteries, or if you're stuck with a certain mystery and you just need that last push. Have learned many new methods over the years to solve certain mysteries.
-----
Geweldige site als je van oplossen van mysteries houdt, of als je bij een bepaalde mysterie vast zit en je net dat laatste duwtje in de rug nodig heb. Heb in de loop der jaren veel nieuwe methoden geleerd om bepaalde mysteries op te lossen.
#15
Bon site .... Très bien gérer .... Peut être favoriser les multi et ou labcaches... Sinon vraiment top
#16
Zolang ik aan geocaching doe ben ik al lid van deze site.
Persoonlijk heb ik alle tijd om mysteries op te lossen die ik dan hier graag deel en als ik er eens niet uitkom zijn er altijd anderen die of de mysterie al opgelost hebben of waarvan ik hulp krijg bij de oplossing.
Kortom een geweldige site waarvan ik veel gebruik van maak.

Vooral zo door gaan!
#17
Super fijn als je vastzit!
#18
Altijd fijn om met het puzzelen, op deze site de oplossing te kunnen vinden.
Tobcoach.
#19
Ik ben ook blij dat ik over Geoleaks heb gehoord.

Als ik puzzels op wil lossen voor bijvoorbeeld een geo-art wil me dat niet altijd lukken. Dan kijk ik op geoleaks en probeer aan de hand van de eerste tip de puzzel op te lossen. Lukt het dan nog niet dan kopieer ik inderdaad het coördinaat waarmee de checker op groen gaat.
#20
Geoleaks de beste investering dat ik dit jaar heb gedaan.
Zelf geen goede puzzelaar dus vele misterys die ik niet kon oplossen.
Met geoleaks krijg je hulp om wel de coordinaten te bekomen.
Top vind ik deze hulp lijn.

Dus een heel tevrede gebruiker
#21
Ik ben heel blij met Geoleaks , ik probeer altijd eerst zelf de mysterie op te lossen , maar ben geen geek in zo n dingen . Ik vind het dan ook jammer dat je een mooie wandeling zou moeten mislopen omdat je de oplossing niet vind .

Een heel contente gebruiker
#22
Vanaf de start van GeoLeaks kijk ik elke dag wel naar Geoleaks; soms wat vaker en ook wel eens heel vaak. Vele mensen uit alle hoeken van de wereld denken mee in het oplossen van mysteries. Soms ben je de taal niet machtig, soms zie je de manier van denken niet. Voor mij is Geoleaks een uitkomst, iets wat ik niet zou willen missen.



From the start of GeoLeaks I watch Geoleaks every day; sometimes more often and sometimes very often. Many people from all over the world participate in solving mysteries. Sometimes you don't master the language, sometimes you don't see the way of thinking. For me, Geoleaks is something I wouldn't want to miss.
#23
Fijne site die veel tijd bespaart, en daarbij leerzaam is om al die verschillende codes te kunnen ontcijferen. Nu gebruik ik hem vooral om de oplossingen zodat de schatten snel gelogd kunnen worden. Top dat het zo geregeld is.
Merhart, niet te lui om de puzzels te maken, wel te ongeduldig en een te kort aan kennis van al die verschillende gereedschappen. Desalniettemin zeker met behulp van de vele deel oplossingen steeds beter in staat om wel een locatie code te vinden. Just do it.
#24
Fijne website waar ik al veel van geleerd heb. Dank
#25
ik vind de geo leaks wel goed als ik zelf niet de oplossing kan vinden maar ik vind dat er tegenwoordig wel misbruikt wordt dat men de moeite niet meer doet om zelf de puzzels op te lossen


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)
Mark All Forums Read







Archiefmodus | Contact opnemen | GeoLeaks Geocaching Forum | Naar boven | | RSS-syndicatie | Tapatalk App Mobiel forum