NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via het Premium Member artikel.

UK: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member article.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Artikel.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.


Waardering:
  • 44 stemmen - gemiddelde waardering is 2.7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hellup! hoe gebruik ik geoleaks????
#1
Is er iemand die mij kan helpen met het gebruiken van Geoleaks??
Ik hebv bv een aantal puzzels opgelost. deze ook "geplaatst" maar zie ze nu niet meer terug bij "nieuwe berichten" . Dus waarschijnlijk heb ik ze verkeerd geplaatst.
verder snap ik weinig van gebruik van "zoekfuncties"

en eerlijk gezegd duizelt het me van alle kanten Huh
dus heel gaarg iemand die me eens eea uitlegt!!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NL: Waar moet een eerste bericht in een nieuwe discussie aan voldoen? / Na het plaatsen van de oplossing, mag het eindcoordinaat worden gegeven!
UK: What requirements should the first post in a new topic meet? / Placing a final coordinate is allowed after the solution is placed first!
D: Welche Kriterien muss eine erste Nachricht in einer neuen Diskussion erfüllen? Nach dem Platzieren der Lösung kann die endgültige Koordinate angegeben werden!

NL: Opgeloste of gearchiveerde caches kan je melden met de Rapporteren button. / Een foto kan worden toegevoegd met de Add image to post knop.
UK: You can report solved or archived caches with the Report button. / A photo can be added by using the Add image to post button.
D: Sie können gelöste oder archivierte Caches mit der Schaltfläche Bericht melden. / Mit der Schaltfläche Bild zum Beitrag hinzufügen kann ein Foto hinzugefügt werden.

HTML5 Icon
mvg Natuurlijk!
#2
Waarschijnlijk is dit omdat na die tijd er ook post geplaats zijn door andere puzzelaars, hierdoor "schuift" alles in die lijst op en "vallen" er eerder geplaatste post van die lijst af... .
#3
Je hebt de puzzels opgelost dus zijn ze verplaatst naar de juiste plaats.
Kijk hier maar eens: https://geoleaks.com/forum/forumdisplay.php?fid=57
#4
We hebben twee zoekfunkties op het forum. Rechts bovenaan zie je ergens ´Zoeken´ staan. Dat is de zoekfunktie van het forum zelf.

Beter en veel funktioneler is het GeoLeaks userscript, waar je hier meer over kan lezen:

https://geoleaks.com/forum/showthread.php?tid=25207
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#5
Ik wil graag oplossingen doorgeven, maar ik weet niet hoe dit moet.
Ik heb het zgn "userscript"doorgenomen maar daar kom ik niet veel verder mee.
Ik moet ergens een "zoekfunctie" vinden om te starten, maar die zie ik nergens.

Ben ik de enige die geoleaks erg lastig vind?
Ik zou het bv handig vinden als er bij de uitleg gesproken wordt over "zoekfunctie" dat er dan meteen een link naar is.

het gaat bv om https://coord.info/GC8K2E5 een Franse mysterie.
mvg Natuurlijk!
#6
Als het goed is heb je dit gelezen:

Stap 1:

Voordat je het script installeert heb je eerst een userscript manager zoals TamperMonkey nodig die je aan je webbrowser kan toevoegen.

Hier kan je eenvoudig een userscript manager toevoegen voor: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Opera en Apple Safari.

Stap 2:

Je gaat nu het GeoLeaks userscript toevoegen. De nieuwste versie van het script is hier aan TamperMonkey toe te voegen door op 'install' te klikken. Het is aan te raden om later zo en toe even te kijken bij een van deze linkjes of er een update is en die uit te voeren!

Stap 3:

Sluiten en opnieuw opstarten van je webbrowser. Ga je vervolgens naar een cache pagina van geocaching.com dan zie je rechtsboven op de pagina (onder de 'Log geocache' button) de GeoLeaks button staan. De installatie is dan gelukt en je kan er mee aan de slag gaan.

Volg het linkje onder stap 1 om Tampermonkey te installeren voor de browser die je hebt
Volg dan het linkje onder stap 2 (onder 'hier'), klik Install en je krijgt het geoleaks userscript.
Na uitvoeren stap 3 zie je dat op de cachepagina een roodbruine button Ask on Geoleaks is verschenen
Druk die in, voeg je oplossing toe en rapporteer als opgelost. Wij doen de rest Smile


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Mark All Forums Read







Archiefmodus | Contact opnemen | GeoLeaks Geocaching Forum | Naar boven | | RSS-syndicatie | Tapatalk App Mobiel forum