NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via het Premium Member artikel.

UK: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member article.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Artikel.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.


Waardering:
  • 9 stemmen - gemiddelde waardering is 2.44
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Coördinaat op foto jigidi
#1
Hierbij heb ik een verzoek aan de makers van al die prachtige legpuzzels die het coördinaat vermelden op de voorbeeld foto in jigidi. Willen jullie dit alsjeblieft niet meer doen? Het neemt namelijk het puzzelplezier weg omdat het coordinaat al vermeld is.
En het is zo ontzettend leuk om te puzzelen en dan getrakteerd te worden op een mooi coördinaat.

Ik weet niet of ik deze discussie in de juiste topic open maar dat hoor ik dan graag.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NL: Waar moet een eerste bericht in een nieuwe discussie aan voldoen? / Na het plaatsen van de oplossing, mag het eindcoordinaat worden gegeven!
UK: What requirements should the first post in a new topic meet? / Placing a final coordinate is allowed after the solution is placed first!
D: Welche Kriterien muss eine erste Nachricht in einer neuen Diskussion erfüllen? Nach dem Platzieren der Lösung kann die endgültige Koordinate angegeben werden!

NL: Opgeloste of gearchiveerde caches kan je melden met de Rapporteren button. / Een foto kan worden toegevoegd met de Add image to post knop.
UK: You can report solved or archived caches with the Report button. / A photo can be added by using the Add image to post button.
D: Sie können gelöste oder archivierte Caches mit der Schaltfläche Bericht melden. / Mit der Schaltfläche Bild zum Beitrag hinzufügen kann ein Foto hinzugefügt werden.

HTML5 Icon
#2
Ben ik het uiteraard niet mee eens Wink

Ook hiervoor hebben we GeoLeaks en een prachtige Jigidi Solver in het leven geroepen.

Wil je het puzzeltje zelf oplossen (waar uiteraard ook iets voor te zeggen is), dan moet je niet naar de foto met het eindcoordinaat kijken of een dergelijke discussie hier niet bekijken.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#3
De Jigidi Solver heb je dan echt niet meer nodig.
En is de bedoeling van puzzeltjes niet juist dat je ze op wil lossen.
Met het coördinaat op de foto kan je deze net zo goed gelijk bij de cache zetten.
Maar wij vinden het jammer. Zeker bij grote puzzels is het fijn om af en toe naar het voorbeeld te kijken.
#4
Wat je zou kunnen doen is het volgende: je laat de Solver zijn werk doen, aan het einde krijg je dan wel de popup met eindcoordinaat te zien. Vervolgens rechter muisknop en afbeelding opslaan. Ga je die bekijken dan mist de popup met eindcoordinaat, tenminste zo is het hier. Probeer maar eens.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#5
Je kunt op Jigidi gewoon een voorbeeld oproepen door op de 3 puntjes te klikken en dan de file op te roepen. Dan krijg je het plaatje zonder pop-up.
#6
Ja dat klopt en gelukkig maken heel veel mensen gebruik van een pop up. Maar er zijn heel veel puzzels waar het coördinaat al op het voorbeeldplaatje wordt gezet en dat vind ik heel jammer.
Waarom niet gewoon lekker weglaten dan heeft iedereen er plezier aan.
#7
Misschien een domme vraag maar als je het coördinaat niet wil zien waarom open je het topic dan?
#8
Omdat het bij een grote puzzel wel handig is om een voorbeeld te hebben.
#9
Eigenlijk hoort dit bij de co thuis, die een beetje grotere foto op de cache pagina moet plaatsen als voorbeeld. Dus oplossen bij de bron Wink
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.




Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
Mark All Forums Read







Archiefmodus | Contact opnemen | GeoLeaks Geocaching Forum | Naar boven | | RSS-syndicatie | Tapatalk App Mobiel forum