NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via het Premium Member artikel.

UK: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member article.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Artikel.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.


Waardering:
  • 79 stemmen - gemiddelde waardering is 3.08
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Userscript voor Captcha GeoCheck
#1
Hebben jullie soms ook moeite om de vijf cijfers bij GeoCheck te herkennen?
Ik heb weer eens een userscript geschreven. Nu een dat die vijf cijfers automagisch invult:

Het is te vinden op:
https://greasyfork.org/en/scripts/377402...to-captcha en
https://github.com/technetium/greasemonk...ha.user.js

Als iemand een script heeft dat de (juiste) coördinaten op GeoCheck kan invullen houd ik me aanbevolen.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NL: Waar moet een eerste bericht in een nieuwe discussie aan voldoen? / Na het plaatsen van de oplossing, mag het eindcoordinaat worden gegeven!
UK: What requirements should the first post in a new topic meet? / Placing a final coordinate is allowed after the solution is placed first!
D: Welche Kriterien muss eine erste Nachricht in einer neuen Diskussion erfüllen? Nach dem Platzieren der Lösung kann die endgültige Koordinate angegeben werden!

NL: Opgeloste of gearchiveerde caches kan je melden met de Rapporteren button. / Een foto kan worden toegevoegd met de Add image to post knop.
UK: You can report solved or archived caches with the Report button. / A photo can be added by using the Add image to post button.
D: Sie können gelöste oder archivierte Caches mit der Schaltfläche Bericht melden. / Mit der Schaltfläche Bild zum Beitrag hinzufügen kann ein Foto hinzugefügt werden.

HTML5 Icon
[-] De volgende leden bedankten technetium voor dit bericht:
  • DieRote13, Doughan, Droesma, J.Assange, xlage
#2
Weer een waardevolle tool, maar hij werkt niet bij mijn Firefox. Moet ik nog iets extra's installeren?
#3
Vreemd, bij mij doet hij het wel op firefox. Zie je foutmeldingen in het console? (F12)
#4
while(hex_md5(("0000"+(++i)).slice(-5)) !== md5);

hex_md5 is not defined
"please, correct me if I'm wrong" Shy
Bezoek ook eens de GeoLeaks website met daarop downloads van talrijke topokaarten,de meest nuttige tooltjes en leuke video´s.
[-] De volgende leden bedankten J.Assange voor dit bericht:
  • technetium
#5
11111111111111111111111111111111111111111111
content script has loaded
the document.head is null
Laden voor het <script> met bron ‘http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js’ is mislukt.
the document.head is not null,the func has regularly

Ik heb er geen verstand van, maar kan het liggen aan mijn ad-blocker?

Edit. Uitgeschakeld, maar hij doet het nog steeds niet.
#6
De foutmelding van J.Assange is erg behulpzaam.
Hierdoor hen ik door dat md5_hex geen standaard javascript functie is maar door GeoCheck wordt ingeladen.
Als het userscript al start voordat dat gebeurd is gaat het fout.
Versie 1.1 wacht totdat md5_hex beschikbaar is.
[-] De volgende leden bedankten technetium voor dit bericht:
  • J.Assange
#7
Ik zie nog steeds dat "hex_md5 is not defined". Ik heb nochtans versie 1.1.
#8
@zemel. Vreemd. Zolang hex_md5 nog niet gedefinieerd is, zou het programma niet verder mogen gaan.
#9
Inmiddels doet ie het. Maar hij is nog niet goed. Als het eerste cijfer een nul is, zet het tooltje deze niet neer: 01234 wordt als 1234 ingevuld.
#10
Geocheck heeft van het invoer veld een "number" gemaakt, en dan worden voorloopnullen er automagisch afgesloopt.
Het nieuwe script (versie 1.3) maakt er eerst een tekstveld van. Daarmee is dat probleem opgelost.
[-] De volgende leden bedankten technetium voor dit bericht:
  • Pjotrg
#11
http://geotjek.dk/geo_inputchkcoord.php?...b4a92fedb9

Hier worden de cijfers niet autotmatisch ingevuld.
#12
Bij mij. Welke versie van het script heb je?
H'm het zie er naar uit dat ik loop te klooien met versienummers.
Net een 1.3.2 aangemaakt waarin geotjek.dk zeker inzit.
#13
Inderdaad heb ik de update gemist. Ik werkte nog met 1.3.
Nu werkt het goed. Dank je wel.
#14
Complimenten, werkt heel goed
#15
merci , super utile

si vous avez encore d'autres script suis preneur :-)
#16
Merci


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Mark All Forums Read







Archiefmodus | Contact opnemen | GeoLeaks Geocaching Forum | Naar boven | | RSS-syndicatie | Tapatalk App Mobiel forum