NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via de Premium Member button.

UK: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member button.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Button.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.

Discussie is gesloten 

Waardering:
  • 55 stemmen - gemiddelde waardering is 2.84
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
>> GeoLeaks Parel van de Maand <<
01-03-2021, 18:43
Bericht: #26
 (Print bericht)
RE: >> GeoLeaks Parel van de Maand <<
De GeoLeaks Parel van de Maand voor maart 2021:

Een super leuke traditional in de stad Berlijn met lego als thema Wink

Citaat:A dream came true. The most favourited cache in the world. Juhuuuu. Ich freue mich riesig diesen Cache gefunden zu haben. Auch Juma2017 war dabei. Vielen Dank für den Cache.

Citaat:Heute endlich beim dritten Versuch hat es geklappt. Beim ersten Besuch war es hier so voll, dass wir es erst gar nicht versucht haben zu suchen. Beim zweiten Mal haben wir die Dose nicht gefunden, heute war alles Muggelfrei – ob es an dem Lockdown liegt oder an der frühen Morgenstunde wissen wir nicht – ist auch egal, heute haben wir die Dose gefunden und stehen jetzt im Logbuch drin.

Danke dir also fürs Bereitstellen, Hegen und Pflegen deiner Dose, ohne die Arbeit der Anderen wäre unser Hobby nicht machbar, es hat Spaß gemacht sie zu suchen - liebe Grüße Team Selfmade2011

An das coole mutige Versteck hängen wir hier gern ein blaues Schleifchen dran.

Citaat:Heute machten wir uns auf den Weg in die Stadt.
Die Giraffe war unser Ziel.
Im lockdown waren nur wenig Menschen in der Stadt unterwegs, das haben wir ausgenutzt. Konnten ganz in Ruhe suchen.
Nach circa 10 Minuten hatte die kleine cacherhand vom Junior den richtigen Griff.
Tolle Idee.

[Afbeelding: 5638e04c-4c9e-4a32-a0d0-a0842f0cd07a_l.jpg]

[Afbeelding: cab02177-95ea-44fa-919f-f1a30e0f127a_l.jpg]

[Afbeelding: b56d9d89-8c31-49b7-883e-164223dd3944_l.jpg]

[Afbeelding: 5b5905f3-89ea-4504-b07c-ca67334b52bb_l.jpg]

Heb jij een leuke cache gevonden die de moeite waard is om in aanmerking te komen voor de GeoLeaks Parel van de Maand, stuur dan even een PB of email naar info[at]geoleaks.com met daarin jou keuze. [at] in het emailadres moet je uiteraard even veranderen in een apenstaartje Wink

Please also visit the GeoLeaks website with downloads of several topomaps, the most useful mystery tools and nice geocaching video´s.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
[-] De volgende leden bedankten GeoLeaks voor dit bericht:
J.Assange (01-03-2021)
09-04-2021, 11:26
Bericht: #27
 (Print bericht)
De GeoLeaks Parel van de Maand voor april 2021:

Een leuke multicache in een prachtige omgeving in de provincie Noord-Brabant.

Citaat:Wauw wat een tocht! Vorige week de eerste dag ons er aan gewaagd en t/m waypoint 14 gekomen na wat opstart problemen. Vandaag de tocht afgemaakt. Hier en daar wel de hulplijn in moeten schakelen (waarvoor dank!). Erg leuke tocht met veel variatie tussen de verschillende waypoints. Puzzelen, doordenken of gewoon verder kijken dan je neus lang is. Zeker geen spijt dat we er aan zijn begonnen. Een echte aanrader. Bedankt voor het maken en onderhouden van deze cache. Een favorietje waard!

Citaat:Dit is werkelijk waar de langste geocache die we ooit hebben opgelost. Maar liefst 39 waypoint en een schitterende cache krijg je voor de kiezen. Omdat de dagen in de wintertijd maar kort zijn lukt het niet om deze in één keer te lopen. We hebben er drie keer over gedaan. Als je op tijd begint moet het ook makkelijk in 2x te doen zijn.
Vandaag bij een mooi winterzonnetje hebben we de toch afgerond. Bij sommige waypoint was het echt wel even puzzelen en/of zoeken. Kom je er niet uit dan werken de SMS-codes prima. Goed verzorgd allemaal.
Op 1 punt liepen we echt even vast omdat onze verrekijker niet sterk genoeg was. Gelukkig was de cache-eigenaar zo vriendelijk om ons snel te helpen.
Beschik je over het nodige doorzettingsvermogen, geduld en schrik je niet terug van lange tochten waarbij door bos en zand dan is deze cache zeker een aanrader.
Natuurlijk gaan wij deze cache voor zien van een welverdiende FAVO.
Bedankt voor het uitzetten en we gaan zeker meer geocaches oplossen van deze makers.

[Afbeelding: 4c12ec50-c178-43ba-a1f7-65a7caedfd52_l.jpg]

[Afbeelding: f4c22782-5059-48ef-9e10-d29b9fc83a67_l.jpg]

[Afbeelding: 47d71583-7af8-4321-a5b7-5822b4b2970a_l.jpg]

[Afbeelding: ef961be6-5db0-4d31-9102-2ab321e192be_l.jpg]

Heb jij een leuke cache gevonden die de moeite waard is om in aanmerking te komen voor de GeoLeaks Parel van de Maand, stuur dan even een PB of email naar info[at]geoleaks.com met daarin jou keuze. [at] in het emailadres moet je uiteraard even veranderen in een apenstaartje Wink

Please also visit the GeoLeaks website with downloads of several topomaps, the most useful mystery tools and nice geocaching video´s.
07-05-2021, 13:45
Bericht: #28
 (Print bericht)
De GeoLeaks Parel van de Maand voor mei 2021:

Geocaching was er nog maar net en al vrij snel verscheen er in Belgie de tweede Geocache van Europa. Met bijna 12.000 logs en meer dan 5000 favorieten puntje is dit echt een aanrader! Plaatsingsdatum 7 juli 2000.

Citaat:Ik heb ondertussen een leuke wandeling gemaakt met moirlo en marcomvision en we hebben een paar grotten en kloven gezien en beklommen in le Fondry des Chiens. Heel leuk om de oudste cache van België op Pasen te vinden, met mijn papa en zus Smile. Onze travel bugs brachten we speciaal mee voor deze historische geocache namelijk de GC40. Tftc

Citaat:Heute mit Patchwork Thielen unterwegs, um auch unter anderem diese Dose zu Signieren. Allein die Tatsache, das sich der Cache nach fast 21 Jahren noch besuchen lässt, ist mir auf jeden Fall einen FP wert. Eigentlich für jeden Geocacher ein MUSS, hier mal vorbeizuschauen.
TFTC

Citaat:EINDELIJK mijn droomcache kunnen bezoeken en ik heb er uitermate van genoten. Ik moest wel een half uurtje wachten op mijn voorganger. Geen enkele trackable erin gevonden maar ik heb er mijn eigen autotrackable in achter gelaten. In het logboek. Ik hoop dat deze cache nog heel lang mag mee gaan.

FINALLY able to visit my dream cache and I thoroughly enjoyed it. I had to wait half an hour for my predecessor. Not a single trackable found in there but I left my own cartrackable in the logbook. I hope this cache may last for a long time to come.

[Afbeelding: 42861255-cc8b-4d21-b655-b9490efa0ad7_l.jpg]

[Afbeelding: fb68cc7e-c902-410e-979a-e8315a129846_l.jpg]

[Afbeelding: a7641c10-7319-4fd5-b846-b07513c799f0_l.jpg]

[Afbeelding: 16354154-f8d6-4aff-a4cb-33e38b3af8a2_l.jpg]

04-06-2021, 11:37
Bericht: #29
 (Print bericht)
De GeoLeaks Parel van de Maand voor juni 2021:

Vers van de pers, een echte megacache in de provincie Friesland.

Citaat:Je schrikt er bijna van wat hier staat . We hebben al veel gezien maar dit is big.

Citaat:Wauw familie Stellema, wat een prachtige cache! Zoveel tijd, energie en liefde in gestoken: respect. Dit soort caches vind je (helaas) niet veel in Noord-Nederland. Heel fijn dat jullie dit hebben gemaakt. Hier wordt iedereen vrolijk van (en dat kunnen we wel gebruiken in deze tijd). Een driedubbele FAVO (als dat kon). Bedankt.

Citaat:Wat een prachtig gemaakt Ruilstation!! Echt functioneel en kleurig, er komt zelfs leuke muziek uit en je kan je nog verkleden voor een feestje. Top hoor!!
1 TB achtergelaten en 1 TB mee op reis genomen. Onze naam staat in het deftige gasten boek.
We laten een favoriet punt hier achter. Dik verdiend!!
Team_Stellema, dit zie je niet vaak. Bedankt!!

[Afbeelding: 1.jpg]

[Afbeelding: 2.jpg]

[Afbeelding: 3.jpg]

[Afbeelding: b960a821-3a04-4699-99d7-f3c9397722fb_l.jpg]

09-07-2021, 14:22
Bericht: #30
 (Print bericht)
De GeoLeaks Parel van de Maand voor juni 2021:

Een fraai uitgewerkte traditional cache in de provincie Gelderland.

Citaat:Nadat ik al twee caches en een virtuele van Piet1949 heb gedaan, weet ik één ding zeker als ik naar Zuiver Lucht rijd en dat is dat ik weer origineel verrast zal gaan worden. Geen twijfel mogelijk. En dat is zeer zeker zo. Dit is een topcache, mooie rustige locatie en weer alles in huis om een dikke favo te krijgen. Bedankt Piet. Gelukkig heb ik nog enkele van je caches te gaan ik verheug me erop!

Citaat:Wat een supergave cache. Vandaag was het koningsdag maar het leek oud en nieuw. We waren namelijk op pad met een elektrieken wagen en een oldtimer. Tijdens de autopuzzeltocht van de oranje vereniging Echteld kwamen we hier langs. Dus dan kan je deze cache niet laten liggen. En gelukkig hadden we dat niet gedaan. Wat een supergave cache, we liepen naar de plek en vonden de benodigde tool. We hadden ook al een paar tools van thuis mee maar de cache tool was toch het best. Alles was aangesloten en pompen maar, tja en pompen maar en nog wat doorpompen maar we zagen niks.... Mm doen we wat verkeerd, en dan lig je in een deuk want de cache was er al. Echt wat superleuk absoluut dubbel en dwars een favo waard. `Nog niet eerder zo'n degelijke, kunstige en originele verstop plek gezien, hulde en dank.

Citaat:Nou beste Piet1949 een knap staaltje engineering en technische uitwerking. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat.

Wat een bijzondere cache. Als je hier geen interesse krijgt voor techniek..... ja, dan ben je een alpha.

Enige nadeel is de prijs die je moet betalen voor de "nageschakelde techniek" die niet geheel reukloos is. Dus 'zuiver lucht' is zo een understatement. Dit laatste is alleen maar een grapje.

Geweldige ervaring. Voor iedereen een must als je in de buurt bent. Want zo kan een cache er ook uitzien schijnbaar. Natuurlijk een favo. Meer dan verdiend.

[Afbeelding: 55e03814-5ff4-4dce-b18a-4f786906b075_l.jpg]

[Afbeelding: a07d0ad2-666f-4b4c-b75d-82e46dfe8587_l.jpg]

[Afbeelding: d8db41a7-2162-40b4-b29b-f29947c09f15_l.jpg]

[Afbeelding: 75e48abd-8a7c-4ea7-9c8c-923d7a2b7ec1_l.jpg]

Discussie is gesloten 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)