NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via het Premium Member artikel.

UK: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member article.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Artikel.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.


Waardering:
  • 71 stemmen - gemiddelde waardering is 2.83
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Userscript om snel op GeoLeaks te zoeken
ik wilde het script ook toevoegen maar ik krijg een foutmelding als ik het script toe wil voegen.
de andere stappen gaan wel goed overigens.
de foutmelding die ik krijg zit in de bijlage.
iets met syntaxfout ofzo.
[Afbeelding: fout.jpg]
Ik wil geoleaks voor het eerst gaan gebruiken. Ik heb alles gedaan (hoop ik) wat in het eerste bericht staat, maar ik loop toch ergens vast. Ik denk bij stap 3:
Dit regeltje:
consent.cookiebot.com/uc.js
Nog even ingeven in Mijn Filters en het werkt weer.

Ik kan nergens Mijn Filters vinden in de Adblockplus?!!? Kan iemand me hierbij helpen? Ben echt niet technisch...
Klik op ABP-ikoontje
Klik op tandwieltje van de instellingen
Ga naar Advanced
Onderin kun je je filters aanpassen of toevoegen
Heeeeelp. Ik ben geen computerfreak.... ach...
Ik heb Adblocker Plus geïnstalleerd.
Maar nergens ABP icoontje te vinden.
Waar???
Dank u.
Marnic3
Ik heb adblocker geinstalleerd de regel in mijn filterlijst geplaatst maar het werk nog steeds niet Als ik een geocache opent zie ik aan mijn Tampermonkey icoon een rood vierkantje met het cijfer 2 in
tempermonkey geinstalleerd en adblock plus ook maar de link met geoleaks op de cache pagina is er niet . alles staat op chrome geinstalleerd wie kan mij verder helpen .
Probleem opgelost
Het script werkte tot voor kort wel op Chrome
Nu ook met de aanpassing werkt het niet meer.
Op ms Edge werkt het wel iemand een idee wat ik er aan kan doen dat het weer op chrome werkt?
Als test staat er in bericht #1 bij stap 2 nu een nieuwe versie 1.9 van het userscript.

Deze versie heeft geen NoScript of andere AdBlocker meer nodig om te werken. Ook het regeltje consent.cookiebot.com/uc.js in NoScript is niet meer nodig. Om aan het nieuwe script te komen is het nodig om het even te installeren vanuit dat bericht. Je krijgt dan gelijk de nieuwe versie. Om te kunnen testen is het alleen nodig om NoScript even uit te zetten.

Het nieuwe script werkt in ieder geval onder Firefox en Chrome. Ik ben benieuwd of het bij anderen ook werkt. Als je reageert vermeldt dan ook even je besturingssysteem (Windows versie ../Mac/Linux) en de gebruikte webbrowser (Chrome, Firefox, Edge, Safari, Opera of een ander).
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


I just got a new computer, and now I want to re-install the userscript, but I just can't find it. I followed a link, but on the page it says that the script has been deleted.
Is anyone able to help with a link or some other information?
Thanks in advance.
Follow the steps 1, 2 & 3 in message #1 in this topic and it works again Team Webmekka Wink
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


Hier werkende op Macbook pro en safari ? ideaal weer. Na alles uitgevoerd te hebben werkte het hier gisteren ook niet. En vandaag doet die het perfect. ? ? ?
[-] De volgende leden bedankten indy voor dit bericht:
  • GeoLeaks
Ik heb een nieuwe versie online gezet die aan TamperMonkey is toe te voegen door op 'install' te klikken. Nieuw aan versie 2.0 is de herkenning van de nieuwe forumrubrieken 'Denemarken' en 'Overig Scandinavie'. Het is aan te raden om later zo af en toe even te kijken via dit linkje of er een update is en die uit te voeren!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


Nieuwe script werkt bij mij zonder block van de Cookiebot Cool
Browser: Chrome
Goede middag,

als ik een GC pagina open geeft Tampermonkey aan dat hij toegang heeft tot de site maar onder het groene vlak verschijnt niets. Ik werk met Google chrome.
@EVERT-JAN: mogelijk heb je nog een oude versie van het userscript. Kijk even in bericht #1 van deze discussie en klik even op het linkje in stap 2 en update het userscript. In Tampermonkey zie je dan versie 2.0 van het userscript staan. Het userscript moet uiteraard wel op ingeschakeld staan Wink

@Boemeltrein: de blokkade van de cookiebot is inderdaad niet meer nodig. Dat is in versie 2.0 opgelost!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


Bedankt, ik heb het gevonden, hij stond niet ingeschakeld.Blush
ik zie solved staan ,dus is oke , denk ik ,
bedankt voor het vele werkBig Grin
Voor gebruikers van het GeoLeaks userscript is het aan te raden om te updaten naar versie 2.1, zodat nieuwe berichten van caches in Spanje en Portugal (SP) gelijk in de nieuwe rubriek terecht komen die speciaal voor deze landen is toegevoegd aan het forum.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


[-] De volgende leden bedankten GeoLeaks voor dit bericht:
  • Essie
de userscript voor edge werkt bij mij niet meer( de link hier in het forum wordt niet geopend in een nieuwe pagina)

ik gebruik windows 10 pro
bij chrome werkt het wel
Lijkt erop dat je geen userscript manager hebt geinstalleerd onder Edge of dat die staat uitgeschakeld.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


Question 
Ligt het aan mijn instelling of werkt het script niet meer? Krijg wanneer ik op de (blauwe) knop druk een roze knop! Sad
Leave? No. I'll be around. Well... goodbye Exclamation
[-] De volgende leden bedankten neelix voor dit bericht:
  • IchbinGroot
Hier ook een roze error!
[-] De volgende leden bedankten willytilt voor dit bericht:
  • neelix
Lightbulb 
De foutmelding is:

Access to XMLHttpRequest at 'https://geoleaks.com/forum/search.php' from origin 'https://www.geocaching.com' has been blocked by CORS policy: The value of the 'Access-Control-Allow-Credentials' header in the response is '' which must be 'true' when the request's credentials mode is 'include'. The credentials mode of requests initiated by the XMLHttpRequest is controlled by the withCredentials attribute.

Rolleyes

Wat is CORS?

Cross Origin Resource Sharing (CORS) in het kort, is een mechanisme dat gebruik maakt van HTTP headers om een browser te laten weten dat een web applicatie die op domein A draait, toestemming heeft om toegang te krijgen tot geselecteerde bronnen en informatie van een server die op domein B draait. Een web applicatie voert een Cross Origin HTTP-verzoek uit wanneer het informatie aanvraagt die een andere oorsprong (domein, protocol en poort) heeft dan zijn eigen oorsprong.

Zo, dat weten we ook weer Rolleyes
Leave? No. I'll be around. Well... goodbye Exclamation
[-] De volgende leden bedankten neelix voor dit bericht:
  • GeoLeaks
Het was weer even zoeken (en dat met het mooie weer vandaag), maar het userscript werkt weer als vanouds!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


[-] De volgende leden bedankten GeoLeaks voor dit bericht:
  • J.Assange, neelix, Sjmeed


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 29 gast(en)
Mark All Forums Read







Archiefmodus | Contact opnemen | GeoLeaks Geocaching Forum | Naar boven | | RSS-syndicatie | Tapatalk App Mobiel forum