NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via het Premium Member artikel.

UK: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member article.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Artikel.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.


Waardering:
  • 71 stemmen - gemiddelde waardering is 2.83
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Userscript om snel op GeoLeaks te zoeken
#51
Hallo , ik werkt meestal met crome en heb tampermonkey geinstaleerd als ext en de script gedownload maar krijg bij de geocaching site na het meermaals afsluiten en terug openen van crome geen extra button. hoe komt dit?
[Afbeelding: 81509204-535888263673857-7553498437321228288-n.jpg]
#52
Hier is de knop ook weg. Verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar krijg hem niet meer werkend.
#53
script werk niet meer
#54
Kan het zijn dat Geocaching.com de veroorzaker is? want die werkt ook niet goed.
Je kunt geen personal notes invoeren en nog een aantal zaken.
Gisteravond was er een storing en lag hij er helemaal uit.
#55
Alles opnieuw geïnstalleerd en 1 script weer werkend gekregen, namelijk de Userscript voor Captcha GeoCheck.
Die werkt buiten GC om, geloof ik, en dan kun je gaan vermoeden dat GC de scripts voor de coördinatenwebsites heeft geblokkeerd.
#56
Ik heb enkele weken geleden de beide geïnstalleerd (Tampermonkey) en de Userscript van Geoleaks. Tot enkele dagen geleden perfect werkend. Nu sedert gisteren gemerkt dat de "knop" volledig verdwenen is. Alles verwijderd, en een "cleane" install gedaan, zowel van Tampermonkey als die van Geoleaks. Krijg hem ook niet meer op gang, niet in Chrome, niet in Firefox, en evenmin in Safari, waar hij tot nog toe volledig functioneerde.
#57
Waarschijnlijk heeft Groundspeak weer eens een aanpassing gedaan!
Gclittle helper laat voor mij geen logs meer zien , als ik het uitschakel in tampermonkey zie ik wel logs , dus duidelijk dat ze in de US of A weer aan het klooien zijn geweest
Citaat:Angry
Een oplossing overschrijven is makkelijk...iets bijdragen blijkbaar moeilijker
#58
waarschijnlijk wel, kreeg zojuist (nadat ik alle cookies had verwijderd) ook een nieuw cookie bij wherigo.com.
Overigens vind ik de site wel trager geworden
Leave? No. I'll be around. Well... goodbye Exclamation
#59
Werkt prima met violentmonkey in Chrome.
[-] De volgende leden bedankten atlasvlinder voor dit bericht:
  • helmen
#60
atlasvlinder hier krijg ik met violentmonkey ook niets
[Afbeelding: 81371289-2456136274625879-1679983218108923904-n.jpg]
#61
Net Tampermonkey uitgezet, daarna violentmonkey geinstalleerd en daarna 1 voor 1 de scripts geinstalleerd. Hetzij soms met enige vertraging werken de scripts hier wel weer!
[-] De volgende leden bedankten helmen voor dit bericht:
  • J.Assange, petra_leo, TN
#62
Misschien handig om even aan te geven in combinatie met welke webbrowser Voilentmonkey dan werkt. Ik heb Firefox met Tampermonkey, Greasemonkey en Violentmonkey geprobeerd maar helaas zonder resultaat.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#63
Hallo, ondertussen werkt het met violetmonkey en chrome bij mij wel maar soms komt het er traag bij staan.
#64
Violentmonkey samen met Chrome. Ik heb wel de extensie (Tampermonkey) in de instellingen van Chrome echt uitgezet.
[-] De volgende leden bedankten helmen voor dit bericht:
  • TN
#65
werkte perfect en zeer tevreden tot nu Ik heb niks speciaals gedaan en de link onder cache loggen is verdwenen
#66
hier chrome en violentmonkey maar werkt niet
#67
Violentmonkey en Tampermonkey werken niet meer op APPLE-MAC . Ik heb een donatie gedaan van Tampermonkey en opnieuw op gestart en lukt niet meer om Geoleaks samen te voegen. Wie weet raad ben geen computer freak Huh
#68
Yes, same here op chrome windows
[-] De volgende leden bedankten m-unit voor dit bericht:
  • GOGO52
#69
Violentmonkey en de scripts geïnstalleerd, Tampermonkey uitgeschakeld. Geen resultaat.
Firefox+Win 10
[-] De volgende leden bedankten Pjotrg voor dit bericht:
  • GOGO52
#70
Het lijkt te maken te hebben met 1 of meerdere updates die Geocaching.com heeft gedaan op haar website:

https://forums.geocaching.com/GC/index.p...er-31-2019

Het lijkt erop dat Geocaching.com een script van Cookiebot.com heeft meedraaien, waardoor userscripts via Tampermonkey niet meer werken.

Citaat:It does work here.

Win10 Pro, FF71-64bit

Noscript blocks cookiebot.com / googletagmanager.com /googletagservices.com

Tampermonkey GClh II works as expected (and as before)


Citaat:Same Firefox, same sites blocked by NoScript. Like you, I've had no problems.

Observation: cookiebot.com is new on the list, and is blocked by my default settings.

Speculation: cookiebot.com is some snake-oil javascript sold as a way to easily get in compliance with that pesky law.

Observation: I don't remember seeing any cookie prompt from geocaching.com, recently or ever. I've certainly never seen a very detailed cookie prompt such as in screenshots people have posted here.

Speculation: cookiebot.com is breaking things.

Citaat:Blocking cookiebot.com solves all my problems, at the page and with all my tampermonkey scripts. (GClh, Mystery Wizzard, ...)
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


[-] De volgende leden bedankten GeoLeaks voor dit bericht:
  • GOGO52, J.Assange
#71
Windows 10 met Google Chrome
Violentmonkey met de Userscript Send to C:geo en GeoLeaks
werkt wel maar is een beetje traag....
Tempermonkey heb ik wel uitgeschakeld(niet verwijderd)

[Afbeelding: GeoLeaks.jpg]
"please, correct me if I'm wrong" Shy
Bezoek ook eens de GeoLeaks website met daarop downloads van talrijke topokaarten,de meest nuttige tooltjes en leuke video´s.
[-] De volgende leden bedankten J.Assange voor dit bericht:
  • GOGO52, TN
#72
Ik denk dat we de boosdoener hebben gevonden:

https://consent.cookiebot.com/uc.js

Hopelijk is die te blokkeren middels een adblocker.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


[-] De volgende leden bedankten GeoLeaks voor dit bericht:
  • GOGO52
#73
Gelukt door in Adblock Plus het regeltje:

consent.cookiebot.com/uc.js

toe te voegen in Mijn filterlijst.

Hier werkt het dus weer! Voor de duidelijkheid: dit werkt dus in de Firefox browser.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


[-] De volgende leden bedankten GeoLeaks voor dit bericht:
  • GOGO52
#74
kan iemand dit uitleggen in jip en janneke taal aub, maar dan voor violantmonkey en chrome in windows 10
[-] De volgende leden bedankten ketelke voor dit bericht:
  • GOGO52
#75
De oplossing uit bericht #74 werkt ook in chrome door Adblock Plus aan chrome toe te voegen (velen zullen dit al hebben):

https://chrome.google.com/webstore/detai...fddb?hl=nl

Vervolgens bij instellingen van Adblock Plus ergens in de filters het volgende regeltje toevoegen:

consent.cookiebot.com/uc.js

Violentmonkey heb je niet nodig, dus gewoon Tampermonkey blijven gebruiken als userscript manager.

Wel even je browser afsluiten en weer openen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


[-] De volgende leden bedankten GeoLeaks voor dit bericht:
  • AWS, GOGO52, Noeki, Pjotrg, snowym


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3538, Britjes, ellymartien, heinderiksken, Vaarten, 1 onzichtbare gebruiker(s), 14 gast(en)
Mark All Forums Read







Archiefmodus | Contact opnemen | GeoLeaks Geocaching Forum | Naar boven | | RSS-syndicatie | Tapatalk App Mobiel forum