NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via het Premium Member artikel.

UK: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member article.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Artikel.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.


Waardering:
  • 71 stemmen - gemiddelde waardering is 2.83
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Userscript om snel op GeoLeaks te zoeken
#26
Bedankt voor je terugkoppeling technetium! Hier lijkt het ook goed te werken. Ik zal de andere subforums voor de zekerheid ook nog even nalopen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#27
Userscript liet zich eenvoudig en snel installeren. Wat een gemak!!

Complimenten en hartelijke dank voor deze super gemakkelijke tool!!
Jeder peunt zien maedje op zien meneier
#28
Ik vind het een top script. Dank hiervoor.
#29
hmm eerst werkte het perfect bij mij, helaas nu in eens verdwenen, tampermonky uninstal en reinstal geprobeerd, gc tours script werkt dus kan niet aan tamper monkey liggen.. voor de zekerheid ook nog violent monkey geinstaleerd, idem verhaal...
#30
Wat bedoel je met verdwenen?

- Uit de lijst van scripts in tamper monkey? Dan opnieuw installeren
- Zie je de knop niet meer? Dan graag even laten weten wat er in de console (F12) staat

Bij mij werkt het script overigens nog steeds zonder problemen.
#31
Bij mij werkt ie ook nog prima en ik ben er nog steeds hartstikke blij mee.
Alleen de captcha-tool is wat wispelturig of hij wel of niet automatisch invult. Kan dat te maken hebben met waarvandaan je op de cachepagina belandt?
Ach, laat ook maar. Hij doet het veel vaker wel en heel af en toe niet. Dus het is niet de moeite om er een punt van te maken.
#32
Hier werkt het script ook probleemloos al kwam ik nog wel een kleine bug tegen:

Bij virtuele caches verschijnt eerst een blauwe button met de tekst 'GeoLeaks' en pas na aanklikken verschijnt de rode, oranje of groene button.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#33
Citaat:Bij virtuele caches verschijnt eerst een blauwe button met de tekst 'GeoLeaks' en pas na aanklikken verschijnt de rode, oranje of groene button.

Dit komt bij mij ook wel eens voor bij gewone misteries. Ik denk dat dit gewoon is als het script de info nog aan het ophalen is van geoleaks.
#34
Klopt, het script gaat alleen automatisch zoeken bij mysteries, omdat je bij virtuals, multies etc. in het algemeen geen puzzel hoeft op te lossen. Ook als het woord "challenge" of "bonus" in de cache titel staat, gaat het script om dezelfde reden niet automatisch zoeken.

Voor het enkele geval dat zo'n cache wel een puzzel heeft, kun je inderdaad op de blauwe knop klikken om toch nog te zoeken.

Citaat:Alleen de captcha-tool is wat wispelturig of hij wel of niet automatisch invult. Kan dat te maken hebben met waarvandaan je op de cachepagina belandt?
Waarschijnlijker naar welk domein je gaat voor de checker. Die draait op verschillende domeinen die ik allemaal in het script moet aangeven. (als ik zie dat ik er een mis voeg ik hem toe, maar je mag dat hier ook aangeven)
#35
Wat betekent het rode vierkantje met een cijfer erin op het tampermonkey icoontje als ik een mysteriecache open ?
vriendelijke groeten
Cirkel
#36
cirkel schreef:Wat betekent het rode vierkantje met een cijfer erin op het tampermonkey icoontje als ik een mysteriecache open ?
Dat is het aantal actieve tampermonkey scripts.
The voices made me do it!
#37
Hallo allemaal (en in het bijzonder Technetium en Upquark),

ik heb dit ook gemerkt en mogelijk de reden gevonden. Ik had namelijk het script geïnstalleerd en dat werkte perfect. De dag erna probeer ik opnieuw en kreeg het totaal niet meer aan de praat...

Wat merkte ik: het script werkt op https://www.geocaching.com/geocache* . Nu kom je via de nieuwe map blijkbaar soms op 'seek' terecht (bvb https://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC7J8D1&title= ). Dan wordt script blijkbaar niet geactiveerd.

Misschien kan het doorzochte domein uitgebreid worden.

Alvast enorm bedankt voor dit fijne script!
#38
Is het script nog ergens te downloaden? Beide links geven aan dat het script gedelete is.

Alvast dank bij voorbaat,

Team Kuifje
#39
Bij stap 2 in bericht #1 staat een nieuw linkje. Wil je die eens proberen?
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


[-] De volgende leden bedankten GeoLeaks voor dit bericht:
  • Team Kuifje
#40
Op Mac Book en Safari werkt deze Tampermonky niet meer . Wordt niet langer ondersteuntConfused
#41
Misschien kan nog in het script worden verwerkt dat hij automatisch checkt of al minimaal 3 mensen de cache hebben gevonden....
#42
Goede vraag en nu nog het antwoord:

Door omstandigheden wordt het script sinds van de zomer gehost op de GeoLeaks server en niet meer op de meer openbare servers van Grease Fork en Github. Het ontbreekt mij helaas aan de kennis om het script ingrijpend aan te passen of uit te breiden, maar als er iemand is die de suggestie van albert.marjolein kan implementeren in versie 1.8 dan hoor ik dat uiteraard graag!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#43
Hallo, vandaag een reset van de computer gedaan maar nu vind ik het script niet meer van geoleaks, krijg de melding dat hij gedeleted is . Iemand die kan helpen ??
#44
in bericht 43 van GeoLeaks
(net boven jou berichtje/oproep)
staat een linkje GeoLeaks server naar het script
"please, correct me if I'm wrong" Shy
Bezoek ook eens de GeoLeaks website met daarop downloads van talrijke topokaarten,de meest nuttige tooltjes en leuke video´s.
#45
Hallo allemaal
Ik krijg het scriptje met geen mogelijkheid werkend.
Tampermonkey geeft de melding: ongeldig script.
Iemand een idee
#46
Geen idee waarom het niet zou werken. Heb je het script al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd (zie bericht #1 voor de juiste uitleg)? Gebruik je misschien Internet Explorer? En desnoods Tampermonkey verwijderen, opnieuw installeren en dan het userscript installeren.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#47
denk dat er wat anders aan de hand is, bij mij werkt het ook niet meer. Misschien update browser?
heb meerdere scripts draaien voor geocaching.com en die werken ook niet meer.
Ik gebruik Chrome, zie dat er sinds 19 december een nieuwe versie van chrome is , misschien is deze zojuist geinstalleerd.
Draai nu Versie 79.0.3945.88 (Officiële build) (64-bits)

of, heb namelijk cookies verwijderd en krijg nu bij opstarten geocaching.com (en dat heb ik nog niet eerder gezien) een cookie melding.
Leave? No. I'll be around. Well... goodbye Exclamation
#48
Ik heb ook niets gedaan en ook bij mij werken de scrips niet meer.

Firefox-gebruiker met Win 10.
#49
Same here...
#50
Hier werkt dit script ook niet meer, button niet zichtbaar.....

Maar ook andere scrips werken niet meer.
- GeocachingUtils (ChromePlugin), laat geen vrienden meer zien en decript de hint niet.
- GCLittleHelper (Tapermonkey), werkt ook niet meer 100%. Laat ook de friendlogs o.a. niet meer zien.

Verder idd een nieuwe cookie melding gezien....
En die gele disclaimer balk: "Please note Use of geocaching.com services is subject to the terms and conditions in our disclaimer."
Is die ook nieuw? Nooit eerder opgevallen....


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3538, Britjes, ellymartien, heinderiksken, Vaarten, 1 onzichtbare gebruiker(s), 13 gast(en)
Mark All Forums Read







Archiefmodus | Contact opnemen | GeoLeaks Geocaching Forum | Naar boven | | RSS-syndicatie | Tapatalk App Mobiel forum