RE: Userscript om snel op GeoLeaks te zoeken, 06-08-2023, 11:26
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-08-2023, 15:52 door GeoLeaks.)
Sinds de upgrade van de forumsoftware en het overschakelen naar de nieuwste php versie zijn er wat kleine dingen opgevallen in het gebruik van het GeoLeaks userscript. Probleempjes die zich zo af en toe voordoen, weken kan het goed gaan en plots zie je dan wat schoonheidsfoutjes:
- een knop die vrij traag verschijnt op de geocaching.com cache pagina
- na het plaatsen van een nieuw bericht een leeg bericht
- na het plaatsen van een nieuw bericht een niet aanklikbaar linkje
Her en der heb ik gezocht naar de oorzaak en al vrij snel kwam Tampermonkey als oorzaak bovendrijven. Ergens zit een vertraging in de verbinding en dat is alweer een jaar of acht bekend, maar een oplossing is er niet echt.
Wat ik van de week heb gedaan is het uitschakelen van het userscript in Tampermonkey, het installeren van Voilentmonkey als tweede userscript manager naast Tampermonkey (die kan je blijven gebruiken voor andere userscripts), het installeren van het GeoLeaks userscript in Violentmonkey en deze tenslotte inschakelen.
Dit zou een mogelijke oplossing kunnen zijn. De tijd zal het leren
- een knop die vrij traag verschijnt op de geocaching.com cache pagina
- na het plaatsen van een nieuw bericht een leeg bericht
- na het plaatsen van een nieuw bericht een niet aanklikbaar linkje
Her en der heb ik gezocht naar de oorzaak en al vrij snel kwam Tampermonkey als oorzaak bovendrijven. Ergens zit een vertraging in de verbinding en dat is alweer een jaar of acht bekend, maar een oplossing is er niet echt.
Wat ik van de week heb gedaan is het uitschakelen van het userscript in Tampermonkey, het installeren van Voilentmonkey als tweede userscript manager naast Tampermonkey (die kan je blijven gebruiken voor andere userscripts), het installeren van het GeoLeaks userscript in Violentmonkey en deze tenslotte inschakelen.
Dit zou een mogelijke oplossing kunnen zijn. De tijd zal het leren

---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.