Userscript om snel op GeoLeaks te zoeken
|
31-03-2021, 10:16
Bericht: #151
|
|||
|
|||
RE: Userscript om snel op GeoLeaks te zoeken
Ik probeer weer eens het script te installeren op android.
Tot nu toe nog nooit gelukt, dit keer op een tablet. Via de play store tampermonkey geïnstalleerd en daarin het script. Als ik tampermonkey start en naar geocaching.c o m ga krijg ik soms een rood 1tje bij het logo, maar geen extra button in de listing. Iemand wie kan uitleggen hoe dit werkend te krijgen op een android tablet? ![]() |
|||
31-03-2021, 12:35
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 31-03-2021 om 12:36 door J.Assange.)
Bericht: #152
|
|||
|
|||
dat rode 1tje bij het logo van Tamper Monkey wil zeggen dat er maar 1 script actief is...
hier "draaien" 3 scripts mee via een cache-pagina op .com ![]() heb helaas geen verstand met android... ![]() "please, correct me if I'm wrong" ![]() Bezoek ook eens de GeoLeaks website met daarop downloads van talrijke topokaarten,de meest nuttige tooltjes en leuke video´s. |
|||
22-04-2021, 07:06
Bericht: #153
|
|||
|
|||
Sinds gisterenavond ziet de website van geocaching er een beetje anders uit, nu werkt ook geen enkele script meer. Ben volgens facebook niet de enige met dat probleem.
|
|||
22-04-2021, 10:47
Bericht: #154
|
|||
|
|||
Het GeoLeaks userscript werkt hier nog gewoon, dus dan ligt het probleem ergens anders.
Please also visit the GeoLeaks website with downloads of several topomaps, the most useful mystery tools and nice geocaching video´s.
|
|||
22-04-2021, 14:51
Bericht: #155
|
|||
|
|||
Nu gaat het ook ineens terug, weet niet waaraan het lag, maar 1 script gaat niet meer nu voorlopig
|
|||
26-05-2021, 14:26
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-05-2021 om 14:27 door cifrandusud.)
Bericht: #156
|
|||
|
|||
ne foctionne plus chez moi
et sur android je ne sais pas l'installer , un tuto serait agreable |
|||
26-05-2021, 14:36
Bericht: #157
|
|||
|
|||
Het script werkt gewoon. Staat hij wel ingeschakeld bij de instellingen van TamperMonkey? En anders even opnieuw installeren.
Please also visit the GeoLeaks website with downloads of several topomaps, the most useful mystery tools and nice geocaching video´s.
|
|||
26-05-2021, 14:40
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-05-2021 om 14:51 door cifrandusud.)
Bericht: #158
|
|||
|
|||
RE: Userscript om snel op GeoLeaks te zoeken | |||
26-05-2021, 14:54
Bericht: #159
|
|||
|
|||
Zo te zien heb je minimaal 6 userscripts draaien. Probeer de anderen eens uit te schakelen en alleen het GeoLeaks script ingeschakeld. Werkt het dan wel?
|
|||
26-05-2021, 15:05
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-05-2021 om 15:06 door cifrandusud.)
Bericht: #160
|
|||
|
|||
ok j'ai tout désinstallé et réinstallé et ça marche
merci beaucoup mais sur android , ça ne marche pas du tout |
|||
26-05-2021, 15:25
Bericht: #161
|
|||
|
|||
Misschien dat je hier wat aan hebt:
Voor Android is er een userscript manager van TamperMonkey. Vervolgens installeer je het GeoLeaks userscript daarin en het werkt ook met smartphones die Android als besturingssysteem hebben. Ik heb zelf geen Android smartphone, dus daar kan ik je verder niet bij helpen, maar wellicht een ander wel. Please also visit the GeoLeaks website with downloads of several topomaps, the most useful mystery tools and nice geocaching video´s.
|
|||
26-05-2021, 16:31
Bericht: #162
|
|||
|
|||
merci, mais comme dejà dit je sais installé tampermonkey mais pour y mettre le script utilisateur geoleaks ça ne va pas
c'est gentil |
|||
18-06-2021, 14:30
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-06-2021 om 14:37 door neelix.)
Bericht: #163
|
|||
|
|||
![]()
Ik heb de laatste tijd last van dat het script niet werkt? De versie 2.5.4 opnieuw geinstalleerd, maar de button om te controleren of deze cache is opgelost ontbreekt. Iemand daar ook last van? (Ik gebruik FF)
![]() Leave? No. I'll be around. Well... goodbye ![]() |
|||
20-10-2021, 09:59
Bericht: #164
|
|||
|
|||
Het GeoLeaks userscript om gelijk op de cache pagina van Geocaching.com al te zien of een cache op ons forum wordt besproken en om snel en makkelijk berichten te plaatsen in de juiste rubriek op het forum heeft een kleine uitbreiding gekregen door de toevoeging van de landen Estland, Letland en Litouwen.
Heb je het userscript al geinstalleerd dan kan je hier de update naar versie 2.5.5 uitvoeren: https://geoleaks.com/forum/GeoLeaks.user.js Heb je het userscript nog niet geinstalleerd dan kan je hier de eenvoudige installatie procedure lezen: https://geoleaks.com/forum/showthread.php?tid=25207 Please also visit the GeoLeaks website with downloads of several topomaps, the most useful mystery tools and nice geocaching video´s.
|
|||
![]() Suzukifreak (20-10-2021) |
20-10-2021, 21:56
Bericht: #165
|
|||
|
|||
Super fijn dat userscript. Werkt super. Thnx
|
|||
![]() GeoLeaks (20-10-2021) |
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 4 gast(en)