NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via het Premium Member artikel.

UK: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member article.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Artikel.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.


Waardering:
  • 71 stemmen - gemiddelde waardering is 2.83
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Userscript om snel op GeoLeaks te zoeken
Ik probeer weer eens het script te installeren op android.
Tot nu toe nog nooit gelukt, dit keer op een tablet.
Via de play store tampermonkey geïnstalleerd en daarin het script.
Als ik tampermonkey start en naar geocaching.c o m ga krijg ik soms een rood 1tje bij het logo, maar geen extra button in de listing.
Iemand wie kan uitleggen hoe dit werkend te krijgen op een android tablet?
[Afbeelding: 20210331-100115.jpg]
dat rode 1tje bij het logo van Tamper Monkey wil zeggen dat er maar 1 script actief is...

hier "draaien" 3 scripts mee via een cache-pagina op .com

[Afbeelding: Knipsel-3.png]

heb helaas geen verstand met android... Huh
"please, correct me if I'm wrong" Shy
Bezoek ook eens de GeoLeaks website met daarop downloads van talrijke topokaarten,de meest nuttige tooltjes en leuke video´s.
Sinds gisterenavond ziet de website van geocaching er een beetje anders uit, nu werkt ook geen enkele script meer. Ben volgens facebook niet de enige met dat probleem.
Het GeoLeaks userscript werkt hier nog gewoon, dus dan ligt het probleem ergens anders.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


Nu gaat het ook ineens terug, weet niet waaraan het lag, maar 1 script gaat niet meer nu voorlopig
ne foctionne plus chez moi

et sur android je ne sais pas l'installer , un tuto serait agreable
Het script werkt gewoon. Staat hij wel ingeschakeld bij de instellingen van TamperMonkey? En anders even opnieuw installeren.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


j'ai essayé de reinstallé et rien ne se passe

[Afbeelding: geoleaks-tampermonkey.png]

[Afbeelding: geoleaks-tampermonkey-parmetre.png]

[Afbeelding: geoleaks-tampermonkey-parmetre-editeur.png]
Zo te zien heb je minimaal 6 userscripts draaien. Probeer de anderen eens uit te schakelen en alleen het GeoLeaks script ingeschakeld. Werkt het dan wel?
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


ok j'ai tout désinstallé et réinstallé et ça marche
merci beaucoup

mais sur android , ça ne marche pas du tout
Misschien dat je hier wat aan hebt:

Voor Android is er een userscript manager van TamperMonkey. Vervolgens installeer je het GeoLeaks userscript daarin en het werkt ook met smartphones die Android als besturingssysteem hebben.

Ik heb zelf geen Android smartphone, dus daar kan ik je verder niet bij helpen, maar wellicht een ander wel.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


merci, mais comme dejà dit je sais installé tampermonkey mais pour y mettre le script utilisateur geoleaks ça ne va pas
c'est gentil
Question 
Ik heb de laatste tijd last van dat het script niet werkt? De versie 2.5.4 opnieuw geinstalleerd, maar de button om te controleren of deze cache is opgelost ontbreekt. Iemand daar ook last van? (Ik gebruik FF)


[Afbeelding: Capture.png]
Leave? No. I'll be around. Well... goodbye Exclamation
Het GeoLeaks userscript om gelijk op de cache pagina van Geocaching.com al te zien of een cache op ons forum wordt besproken en om snel en makkelijk berichten te plaatsen in de juiste rubriek op het forum heeft een kleine uitbreiding gekregen door de toevoeging van de landen Estland, Letland en Litouwen.

Heb je het userscript al geinstalleerd dan kan je hier de update naar versie 2.5.5 uitvoeren:

https://geoleaks.com/forum/GeoLeaks.user.js

Heb je het userscript nog niet geinstalleerd dan kan je hier de eenvoudige installatie procedure lezen:

https://geoleaks.com/forum/showthread.php?tid=25207
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


[-] De volgende leden bedankten GeoLeaks voor dit bericht:
  • Suzukifreak
Super fijn dat userscript. Werkt super. Thnx
[-] De volgende leden bedankten Suzukifreak voor dit bericht:
  • GeoLeaks
Vandaag is er weer een update verschenen, namelijk versie 2.5.6. De automatisch gegenereerde tekst in een bericht is aangepast naar:

Geeft aan dat er nog geen topic voor deze cache is, wie kan er helpen? Indicates that there is no topic for this cache yet, who can help?

De update is te vinden via https://geoleaks.com/forum/GeoLeaks.user.js
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


[-] De volgende leden bedankten GeoLeaks voor dit bericht:
  • Cameo, Jack1975
En we hebben weer een update op het userscript, versie 2.5.7: https://geoleaks.com/forum/GeoLeaks.user.js

Bij het plaatsen van een Adventure Lab cache, wordt de button nu ook rood i.p.v. blauw.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


hallo sinds gisteren heb ik een probleem met het script (laatste versie) mogelijk om mij te helpen? Dankjewel
[Afbeelding: Capture-d-cran-52.png]
meme probleme
[-] De volgende leden bedankten cifrandusud voor dit bericht:
  • utbth1
toujours aucun changement , cela intéresse t il quelqu'un ?
nog steeds geen verandering, is er iemand geïnteresseerd?
[-] De volgende leden bedankten cifrandusud voor dit bericht:
  • utbth1
bonjour ; possible de m'aider j 'ai toujours, ce bouton en erreur merci
[Afbeelding: Capture-d-cran-52.png]
meme probleme pour moi

hetzelfde probleem voor mij
Would you please disable all user scripts except the GeoLeaks user script? Does the script work then?

By the way: this is a topic related to the major upgrade of the GeoLeaks forum. Please post here for the GeoLeaks userscript:

https://geoleaks.com/forum/showthread.php?tid=25207&page=7
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


Het lijkt erop dat het userscript er nu voor iedereen uit ligt. Ik heb de maker van het script even een berichtje gestuurd. Afwachten dus!

Tot die tijd kunnen we altijd nog de zoekfunktie van het forum zelf gebruiken. Bij trefwoord (linksboven) het GC-nummer ingeven, ´alleen titels doorzoeken aanklikken´ en onderaan op ´Zoeken´ klikken:

https://geoleaks.com/forum/search.php
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


Het GeoLeaks userscript is weer hersteld. Ik hoop ook bij onze franse vrienden. De versie is hetzelfde gebleven 2.5.7.

Le script utilisateur de GeoLeaks a été restauré. J'espère qu'il en sera de même pour nos amis français. La version est restée la même 2.5.7.

GeoLeaks Userscript 2.5.7
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


[-] De volgende leden bedankten GeoLeaks voor dit bericht:
  • cifrandusud, Curieus, J.Assange


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 35 gast(en)
Mark All Forums Read







Archiefmodus | Contact opnemen | GeoLeaks Geocaching Forum | Naar boven | | RSS-syndicatie | Tapatalk App Mobiel forum