NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via het Premium Member artikel.

UK: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member article.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Artikel.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.


Waardering:
  • 59 stemmen - gemiddelde waardering is 3.12
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nieuw lid
#1
Hola Que tal!

Net premium lid geworden dus eens even kijken wat er allemaal te doen/vinden is. Al best wat mysteries in de buurt gezien waar hier de oplossingen te vinden zijn.

Heeft het forum veel aktieve leden? 100, 500, 1000? Heeft iemand daar een beeld bij?

Staan er ook buitenlandse mysteries op of kun je die ook aanvragen? We gaan binnenkort naar Lissabon om te cachen en nieuwjaar te vieren dus dan is het leuk om nog wat extra mysteries op de GPS te kunnen zetten.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NL: Waar moet een eerste bericht in een nieuwe discussie aan voldoen? / Na het plaatsen van de oplossing, mag het eindcoordinaat worden gegeven!
UK: What requirements should the first post in a new topic meet? / Placing a final coordinate is allowed after the solution is placed first!
D: Welche Kriterien muss eine erste Nachricht in einer neuen Diskussion erfüllen? Nach dem Platzieren der Lösung kann die endgültige Koordinate angegeben werden!

NL: Opgeloste of gearchiveerde caches kan je melden met de Rapporteren button. / Een foto kan worden toegevoegd met de Add image to post knop.
UK: You can report solved or archived caches with the Report button. / A photo can be added by using the Add image to post button.
D: Sie können gelöste oder archivierte Caches mit der Schaltfläche Bericht melden. / Mit der Schaltfläche Bild zum Beitrag hinzufügen kann ein Foto hinzugefügt werden.

HTML5 Icon
#2
Ik ben nog niet zo lang lid maar ben eerlijk gezegd een beetje ontgoocheld dat er zo weinig mysteries in Oost en West Vlaanderen worden aangeboden. Ik dacht hier veel hulp te krijgen om de mysteries op te lossen maar valt me een beetje tegen.....
#3
- Geoleaks is een Nederlands initiatief, dus is het denk ik logisch dat er meer van Nederland dan van België staat. Wel zijn Belgen vanaf het begin betrokken. Het ledenbestand is volgens mij nog wel overwegend Nederlands (precieze cijfers heb ik niet).
- Als je vindt dat er te weinig mysteries uit jouw provincie in staan, dan kun je dat zelf oplossen door ze aan te vragen.
- Iedere mystery, waar ook ter wereld, kan besproken worden.


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)
Mark All Forums Read







Archiefmodus | Contact opnemen | GeoLeaks Geocaching Forum | Naar boven | | RSS-syndicatie | Tapatalk App Mobiel forum