NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via het Premium Member artikel.

UK: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member article.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Artikel.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.


Waardering:
  • 215 stemmen - gemiddelde waardering is 2.8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Puzzel spreadsheet
#1
Had sterk de behoefte aan een spreadsheet waarmee ik eenvoudig(er) geocaching puzzels kon oplossen. Dus met basis functies als stappeltellen maar ook formules als tekenreeks ingeven waarvan de waardes in een tabel staan, projecties en notaties en meer. Eventueel ook om brute force encrypties te kraken.

Uiteindelijk is dit iets geworden in Google spreadsheets/Google drive en wil ik deze wel delen. Je moet wel een Google account hebben (heb je bij android en gmail, anders aanmaken). Kopieer onderstaande link en sla hem op in je eigen google drive. Je maakt dan een kopie waarmee jezelf kan werken.

Hij is nog niet perfect maar heb er al een paar puzzels mee gekraakt. En mis je iets of vind je een foutje, doe dan ff een pm. Dan neem ik het mee in de volgende versie.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...=drive_web


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NL: Waar moet een eerste bericht in een nieuwe discussie aan voldoen? / Na het plaatsen van de oplossing, mag het eindcoordinaat worden gegeven!
UK: What requirements should the first post in a new topic meet? / Placing a final coordinate is allowed after the solution is placed first!
D: Welche Kriterien muss eine erste Nachricht in einer neuen Diskussion erfüllen? Nach dem Platzieren der Lösung kann die endgültige Koordinate angegeben werden!

NL: Opgeloste of gearchiveerde caches kan je melden met de Rapporteren button. / Een foto kan worden toegevoegd met de Add image to post knop.
UK: You can report solved or archived caches with the Report button. / A photo can be added by using the Add image to post button.
D: Sie können gelöste oder archivierte Caches mit der Schaltfläche Bericht melden. / Mit der Schaltfläche Bild zum Beitrag hinzufügen kann ein Foto hinzugefügt werden.

HTML5 Icon
[-] De volgende leden bedankten rnijenhu voor dit bericht:
  • Droesma
#2
Leuk idee en ....... een goed initiatief! Hier ga ik de komende tijd eens even mee stoeien en testen op bruikbaarheid.
Bedankt voor deze voorzet.
#3
Laat me weten wat je mist , of als je zelf macro's maakt: stuur ze op dan zet ik ze erbij
#4
Er is een nieuwe versie met eerste opzet voor encryptie (v1.3.4) (formule GCencrypt), Voor brute force kraken van codes nog niet helemaal goed uitgewerkt maar is soms afdoende.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...sp=sharing
[-] De volgende leden bedankten rnijenhu voor dit bericht:
  • GeoLeaks, Suffie
#5
Ziet er erg interessant uit Smile
Bij vlagen heb ik briljante ideeën.....
helaas is het vandaag windstil Undecided
#6
Ik krijg wat vragen over het feit dat je de sheet niet kunt bewerken: en dat klopt !
Maar je kan een kopie maken naar je eigen drive en hem daar gebruiken. In menu bestand->kopie maken

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...sp=sharing
[-] De volgende leden bedankten rnijenhu voor dit bericht:
  • AWS


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 6 gast(en)
Mark All Forums Read







Archiefmodus | Contact opnemen | GeoLeaks Geocaching Forum | Naar boven | | RSS-syndicatie | Tapatalk App Mobiel forum