Lees voordat je berichten plaatst de forumregels en de regels voor het aanmaken van een nieuw onderwerp even door!
Kom je een cache tegen die verplaatst kan worden, maak dan gebruik van de ´rapporteren´ knop onder het bericht.
Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches en de Flash Gear Solver dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via de PayPal button.

Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 4 stemmen - gemiddelde waardering is 1.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hulp gezocht
30-04-2017, 10:12
Bericht: #1
 (Print bericht)
Hulp gezocht
Ik ben op zoek naar een complete lijst met alle beschikbare GC-nummers wereldwijd van alle cache types. Al even zitten googelen maar dat levert niet meer op dan bookmark lists met een zeer beperkt aantal caches. Het moeten er enkele miljoenen zijn. Ik zoek ook een lijst die als txt, doc of pdf ergens zou moeten zijn. Wie heeft een tip, een linkje of wat dan ook hoe hier aan te komen is?

--------------------------------------------------------------------------------

Waaraan moet het eerste bericht in een nieuw topic voldoen?

Het plaatsen van een eindcoordinaat is toegestaan nadat eerst de volledige oplossing is geplaatst!

Zie je een mystery cache die opgelost of gearchiveerd is, laat het ons dan even weten door op de Rapporteren knop te klikken, zodat de cache kan worden verplaatst naar het juiste subforum. Een foto is toe te voegen aan je bericht door de 'Add image to post' knop onder het berichtenveld te gebruiken.

Wil je de oplossing als zogenaamde spoiler plaatsen, dan plaats je [spoiler] voor de tekst van de oplossing en [/spoiler] achter de oplossing.

HTML5 Icon

Bezoek ook eens de GeoLeaks website met daarop de kaart met alle opgeloste mysterie caches, downloads van topokaarten, tooltjes en video´s.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Bedankt voor dit bericht!
20-05-2017, 00:49 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 20-05-2017 om 08:37 door GeoLeaks.)
Bericht: #2
 (Print bericht)
RE: Hulp gezocht
Niemand die het antwoord weet? Is het wellicht te produceren via GSAK? Ik zoek eigenlijk een lijst die jaarlijks een update krijgt. Zou je dat willen en kunnen doen, dan wordt je account omgezet van Premium Member naar Support Member. Functioneel voegt dat verder niets toe, maar het geeft weer dat je een belangrijke bijdrage aan het forum levert.

Verder zoek ik iemand die tijd en zin heeft om het nodige vertaalwerk te gaan doen in goed engels. Ook daarvoor geldr een upgrade van Premium naar Support Member.

Bezoek ook eens de GeoLeaks website met daarop de kaart met alle opgeloste mysterie caches, downloads van topokaarten, tooltjes en video´s.
20-05-2017, 10:37
Bericht: #3
 (Print bericht)
In GSAK kan je dit exporteren naar xls met de GC codes, probleem is dat ik als betalend lid maar +/- 6K caches/dag kan opladen.
Als we met enkele zijn kan je deze database makkelijk aanleggen, echt andere optie zie ik niet sorry.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
20-05-2017, 11:28
Bericht: #4
 (Print bericht)
Ik ben zelf geen gsak gebruiker en ik was al bang voor een limiet. Als er meerderen mee zouden doen zou mooi zijn en beperken tot alleen mysteries wereldwijd scheelt ook weer. Ben ik even benieuwd om hoeveel caches het totaal zou gaan? Omzetten van xls naar doc of txt mag geen probleem zijn en xls is hier als bestand te uploaden tot max 1 MB, maar is zo op te hogen.

Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)