NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via het Premium Member artikel.

UK: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member article.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Artikel.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.


Waardering:
  • 106 stemmen - gemiddelde waardering is 3.02
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
souvenirs
#1
Gisteren en vandaag kan je een souvenir verdienen door een cache te loggen.
Daarbij kan je nog een extra souvenir verdienen door een password in te vullen.

Inmiddels begrepen dat er rune-schrift op de ammo-box moet staan en als je dit vertaalt dan moet het password bekend worden.
Van iemand gehoord dat dit password eindigt op ....less.

Wie weet dit password?

Inmiddels is mij het password bekend, n.l.:

restless


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NL: Waar moet een eerste bericht in een nieuwe discussie aan voldoen? / Na het plaatsen van de oplossing, mag het eindcoordinaat worden gegeven!
UK: What requirements should the first post in a new topic meet? / Placing a final coordinate is allowed after the solution is placed first!
D: Welche Kriterien muss eine erste Nachricht in einer neuen Diskussion erfüllen? Nach dem Platzieren der Lösung kann die endgültige Koordinate angegeben werden!

NL: Opgeloste of gearchiveerde caches kan je melden met de Rapporteren button. / Een foto kan worden toegevoegd met de Add image to post knop.
UK: You can report solved or archived caches with the Report button. / A photo can be added by using the Add image to post button.
D: Sie können gelöste oder archivierte Caches mit der Schaltfläche Bericht melden. / Mit der Schaltfläche Bild zum Beitrag hinzufügen kann ein Foto hinzugefügt werden.

HTML5 Icon
#2
Waar o waar moet je die invullen?
#3
http://hauntedhides.com/urgent-message-1


ilianaopa
#4
Klopt allemaal maar als je die oplossing hebt ingestuurd krijg je geen souvenir maar een banner voor op je profielpagina.
De banner en het souvenir lijken wel veel op elkaar maar zijn verschillend.
#5
En het password voor Mary Hyde?
Huh
#6
Je zegt het zelf al: Maryhyde
#7
Bij mij werkt deze link hierboven niet voor de Banner!!
#8
Ik ben wel benieuwd waar de code maryhyde te vinden is want ik staar me suf op die kaart? Ik weet dat maryhyde ook de code is maar waar staat die? Wie helpt?
#9
In de email van de geocaching nieuwsbrief stond dat ik 4 souveniers had.
Vervolgens kan je door klikken naar een soort activatie pagina. Email etc invoeren en Code woord zoals hierboven beschreven "restless"
Je krijgt dan een email dat je eind augustus een email krijgt met de activatiecode voor een trackable.
Ben benieuwd.
#10
Oke we weten het code woord :-D maar ook ik heb diverse keren geprobeerd om er achter te komen hoe / waar nou dan toch die code verstopt zit.
En zelfs nu ik de code weet kom ik er nog niet achter :-(
Ben hier toch wel erg benieuwd naar .... ... iemand ????
#11
Bounty werkt ook. Volgens mij zijn er meerdere oplossingen mogelijk.
#12
Er zijn inderdaad meerdere oplossingen mogelijk oftewel schijnbaar zijn er meerdere verschillende woorden in omloop. Het woord Bounty staat op de dop van de fles (rechts onderin) van het laatste plaatje.
#13
Dat is me gelukt via de Email met: Mary Hyde!
Afwachten dus. Ik heb daar ingevuld:MaryHyde!
Maar hoe komen we aan de Banner?
#14
Je krijgt volgens mij geen banner, dat was vorig jaar. Mail afwachten wat Groundspeak voor je in petto heeft
#15
Dat gaan we doen.


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 6 gast(en)
Mark All Forums Read







Archiefmodus | Contact opnemen | GeoLeaks Geocaching Forum | Naar boven | | RSS-syndicatie | Tapatalk App Mobiel forum