NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via het Premium Member artikel.

UK: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member article.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Artikel.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.


Waardering:
  • 117 stemmen - gemiddelde waardering is 2.71
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GeoLeaks via smartphone bereikbaar (Tapatalk)
#1
Beste GeoLeaks gebruikers.

Goed nieuws voor iedereen die het GeoLeaks forum vanaf nu overal wil kunnen bereiken, dus ook vanuit het veld als je op zoek bent naar net die ene mysterie cache die je maar niet kunt vinden of omdat je vanaf je smartphone een bericht wil achterlaten op het forum.

Het GeoLeaks forum is vanaf vandaag aangesloten bij het steeds verder groeiende netwerk van Tapatalk, waardoor het forum keurig netjes mobiel is te bekijken en te bedienen.

De (gratis) Tapatalk App is beschikbaar voor iPhone, iPad, Android, Windows Phone en Windows 8 en is hier te downloaden:

https://tapatalk.com/m?id=4&referer=157721

Citaat:Beschrijving.

Tapatalk maakt navigeren en het ontdekken van online discussieforums op uw mobiele apparaat eenvoudiger dan ooit! Deze nieuwe volledige editie van Tapatalk bevat volledige HD telefoon en tablet beeldschermondersteuning en onbeperkt foto delen met watermerk.

Blijf verbonden met uw favoriete forums on-the-go met deze prijs-winnende mobiele app. Tapatalk biedt u toegang tot meer dan 50.000 internet-communities in een gestroomlijnde mobiele interface. Snelle en toegankelijke functies maken lezen, posten, foto's delen en op de hoogte blijven met prive-berichten, eenvoudig!

Tapatalk voegt inhoud samen uit een enorme netwerk van communities die betrekking hebben op een breed scala van interesses, van auto enthousiastelingen tot ouderschap en tuinieren tot wandelen - U zal een forum vinden dat overeenkomt met uw interesses vol met andere enthousiastelingen die uw passies delen.

Eenmaal geinstalleerd is in het zoekveld bovenin de App ´geoleaks´ te vinden en toe te voegen aan je favorietenlijst. Nog even registreren op het forum via je smartphone en je kan vanaf nu ook mobiel terecht op ons forum. De rest wijst zich eigenlijk vanzelf.

Ik wens iedereen veel plezier met het gebruik van deze feature!

Richard aka GeoLeaks.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NL: Waar moet een eerste bericht in een nieuwe discussie aan voldoen? / Na het plaatsen van de oplossing, mag het eindcoordinaat worden gegeven!
UK: What requirements should the first post in a new topic meet? / Placing a final coordinate is allowed after the solution is placed first!
D: Welche Kriterien muss eine erste Nachricht in einer neuen Diskussion erfüllen? Nach dem Platzieren der Lösung kann die endgültige Koordinate angegeben werden!

NL: Opgeloste of gearchiveerde caches kan je melden met de Rapporteren button. / Een foto kan worden toegevoegd met de Add image to post knop.
UK: You can report solved or archived caches with the Report button. / A photo can be added by using the Add image to post button.
D: Sie können gelöste oder archivierte Caches mit der Schaltfläche Bericht melden. / Mit der Schaltfläche Bild zum Beitrag hinzufügen kann ein Foto hinzugefügt werden.

HTML5 Icon
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#2
super dat deze optie erbij gekomen is!!
#3
Super zou ik zeggen nu kunnen we overal gaan kijken
#4
Giinstalleerd
#5
En het werkt!

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
#6
Gelukt met aanmelden. Weer een mooie app erbij.
#7
Mooi dat het her en der gelijk goed werkt! Het wordt nu wel heel erg makkelijk gemaakt om direkt na het loggen van een cache ook even een spoilerfoto hier op het forum achter te laten. Dus kom maar op met al die pracht plaatjes Wink

Verstuurd vanaf mijn smartphone via Tapatalk.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#8
Top optie! Nu gebruik ik in het veld internet. Dit is een veel betere optie!
#9
Hoe vaak heb je niet ergens staan zoeken en de cache maar niet kunnen vinden?
Een mooie toevoeging zou kunnen zijn om daar hier ook een plekje aan te geven.
Gewoon een beschrijving toevoegen waar de cache zit. Dat kan heel veel frustratie en zoektijd voorkomen.
#10
Knap gevonden
#11
Ingelogd via Windows 8.1 goed gevonden.
#12
Op de S4 en de iPad werkt het perfecto
#13
Tapatalk geïnstalleerd op mijn phone en gegevens (naam en wachtwoord als op Leaks) ingevoerd.
Geoleaks forum opgezocht en aangeklikt maar ik heb geen toegang gekregen.
wachtwoord resetten help niet.
Wie weet een oplossing voor mijn probleem?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden/hulp
[Afbeelding: Screenshot.jpg]
"please, correct me if I'm wrong" Shy
Bezoek ook eens de GeoLeaks website met daarop downloads van talrijke topokaarten,de meest nuttige tooltjes en leuke video´s.
#14
Ik kan me niet herinneren dat ik een naam en wachtwoord heb moeten ingeven bij Tapatalk zelf, maar ik zie een verkeerde volgorde: eerst bovenaan in het zoekveld ´geoleaks´ invoeren en laten zoeken, dan ons forum aankilkken en dan pas je vaste GeoLeaks gebruikersnaam en wachtwoord invoeren. Zou dus nu moeten draaien met je nieuwe wachtwoord wat je gekregen hebt. Probeer het zo eens en als het niet werkt, graag even een PB of mail naar mij, dan gaan we het wachtwoord even handmatig aanpassen Wink
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#15
je aanwijzingen opgevolgd maar helaas..pindakaas
kan nu wel een berichtje lezen van AWS maar andere berichten niet.
PB is verstuurd.
"please, correct me if I'm wrong" Shy
Bezoek ook eens de GeoLeaks website met daarop downloads van talrijke topokaarten,de meest nuttige tooltjes en leuke video´s.
#16
Werkt prima op mijn iphone6
#17
@J.Assange:

Het lijkt erop dat je mailadres die je hebt gebruikt om op het forum te registreren niet meer bestaat. Diverse heraktivatie mailtjes vanuit het systeem zijn hier inmiddels terug gekomen.

Kan je mij rechtstreeks mailen via info (at) geoleaks.nl ?
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#18
@GeoLeaks

We zijn weer online Big Grin
Bedankt voor de service en het snel reageren op mijn mail.
Toppie Exclamation
"please, correct me if I'm wrong" Shy
Bezoek ook eens de GeoLeaks website met daarop downloads van talrijke topokaarten,de meest nuttige tooltjes en leuke video´s.
#19
Werkt dit nog wel?
Ik heb tapatalk geïnstalleerd, maar geoleaks kan hij niet vinden dus registreren kan ik ook niet...
Edit: het oude forumup-forum kan hij wel vinden...
#20
Bij mij werkt het nog steeds.....
Gebruikt het bijna dagelijks om even wat te checken...
"please, correct me if I'm wrong" Shy
Bezoek ook eens de GeoLeaks website met daarop downloads van talrijke topokaarten,de meest nuttige tooltjes en leuke video´s.
#21
Hier werkt het ook gewoon. Wel vreemd dat het oude forum nog gevonden wordt, want die is al een tijd geleden volledig offline gehaald.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.




Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Mark All Forums Read







Archiefmodus | Contact opnemen | GeoLeaks Geocaching Forum | Naar boven | | RSS-syndicatie | Tapatalk App Mobiel forum