NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via het Premium Member artikel.

UK: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member article.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Artikel.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.


Peiling: Welke layout vind jij het mooist?
U heeft geen rechten om te stemmen in deze poll.
de blauwe layout
93.75%
15 93.75%
de grijze layout
6.25%
1 6.25%
Totaal aantal stemmen: 16 100%
* U hebt op deze optie gestemd. [Resultaten weergeven]

Waardering:
  • 122 stemmen - gemiddelde waardering is 2.84
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welke layout vind jij het mooist?
#1
Ik heb de afgelopen week op de achtergrond wat zitten spelen met een wat andere layout van het forum. De bedoeling daarvan laat ik even in het midden, omdat dat de uitslag van deze poll zou kunnen beinvloeden Wink

De vraag is eenvoudig: welke layout vind jij het mooist, de gebruikelijke blauwe layout of de grijze layout die je nu ziet?

Wil je een toelichting geven op je keuze dan kan dat uiteraard ook in dit draadje!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NL: Waar moet een eerste bericht in een nieuwe discussie aan voldoen? / Na het plaatsen van de oplossing, mag het eindcoordinaat worden gegeven!
UK: What requirements should the first post in a new topic meet? / Placing a final coordinate is allowed after the solution is placed first!
D: Welche Kriterien muss eine erste Nachricht in einer neuen Diskussion erfüllen? Nach dem Platzieren der Lösung kann die endgültige Koordinate angegeben werden!

NL: Opgeloste of gearchiveerde caches kan je melden met de Rapporteren button. / Een foto kan worden toegevoegd met de Add image to post knop.
UK: You can report solved or archived caches with the Report button. / A photo can be added by using the Add image to post button.
D: Sie können gelöste oder archivierte Caches mit der Schaltfläche Bericht melden. / Mit der Schaltfläche Bild zum Beitrag hinzufügen kann ein Foto hinzugefügt werden.

HTML5 Icon
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#2
De kleuren zijn voor mij slechter te onderscheiden. Beetje last van kleurenblindheid. Lettertype is wel prettiger.
#3
Zonder meer de blauwe, omdat bij de zwarte de links niet goed te onderscheiden zijn
#4
Ik ben niet kleurenblind, maar vind het allemaal nu een stuk lastiger te zien/onderscheiden.
#5
De oude layout a.u.b. Dit is zo vreselijk slecht te lezen/te onderscheiden.
#6
De zwarte layout vind ik een beetje saai, doet me terug denken aan de tijd dat we nog een zwart-wit monitor hadden.
#7
Bedankt voor jullie reakties!

Het viel mij ook al op dat de leesbaarheid een stuk minder is en het is eigenlijk de bedoeling om die iets te verbeteren. Het grijze forum is inmiddels weer uitgeschakeld. Wat vinden jullie van de layout op het volgende demo forum?

http://www.audentio.com/demo/mybb16/show....php?tid=6
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#8
Beter dan je experiment, maar niet perfect, wat ik belangrijk vind is dat linkjes duidelijk te onderscheiden zijn van de omringende tekst, zodat ze makkelijk te vinden zijn. Daar voldoet de demo ook niet aan.
#9
Linkjes moeten inderdaad een andere kleur hebben, maar in de css en htm bestandjes in de software is dat altijd handmatig wel aan te passen. Vaak is het flink zoeken, maar het is wel mogelijk.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#10
Lekker zo laten als het is. Bevalt me heel erg goed.
#11
Er zijn ook scripts waarbij je als gebruiker een (beperkte) keuze hebt uit verschillende layouts.
Zoals in php. Ik zit op meerdere fora waarin je dus zelf oa. de achtergrond of tekstkleur kan aanpassen.

Niet dat ik daar verder zelf verstand van heb...

Tongue
#12
de blauwe vind ik het mooist


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Mark All Forums Read







Archiefmodus | Contact opnemen | GeoLeaks Geocaching Forum | Naar boven | | RSS-syndicatie | Tapatalk App Mobiel forum