NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via het Premium Member artikel.

UK: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member article.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Artikel.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.


Waardering:
  • 80 stemmen - gemiddelde waardering is 2.68
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Garmin Communicator vs. Firefox 52
#1
Sad 
Firefox 52 spuugt de laatste Garmin Communicator uit...geen downloads meer
van Geocaching.com ...
Wat nu ?
Terug naar de Middeleeuwen met IE ?
Iemand met een briljant idee ?


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NL: Waar moet een eerste bericht in een nieuwe discussie aan voldoen? / Na het plaatsen van de oplossing, mag het eindcoordinaat worden gegeven!
UK: What requirements should the first post in a new topic meet? / Placing a final coordinate is allowed after the solution is placed first!
D: Welche Kriterien muss eine erste Nachricht in einer neuen Diskussion erfüllen? Nach dem Platzieren der Lösung kann die endgültige Koordinate angegeben werden!

NL: Opgeloste of gearchiveerde caches kan je melden met de Rapporteren button. / Een foto kan worden toegevoegd met de Add image to post knop.
UK: You can report solved or archived caches with the Report button. / A photo can be added by using the Add image to post button.
D: Sie können gelöste oder archivierte Caches mit der Schaltfläche Bericht melden. / Mit der Schaltfläche Bild zum Beitrag hinzufügen kann ein Foto hinzugefügt werden.

HTML5 Icon
#2
Ik zit met hetzelfde probleem. Voor mij is Windows Internet Explorer nog de enige optie.
#3
Inderdaad niet veel andere opties meer als Firefox ook er de brui aan geeft. Sad
http://software.garmin.com/nl-BE/gcp.html#compatibility
Als je bovenstaande link geopend hebt dan op "Downloads en compatibiliteit weergeven" klikken.
#4
Me dunkt loopt Garmin hier hopeloos achter... Google Chrome, Edge werken ook niet !
#5
Het zou maar zo kunnen dat het een bug in versie 52 is, het loont zeker de moeite om dit te melden bij Mozilla, zodat het via een update rechtgezet kan worden. Andere optie is downgraden naar versie 5.1 en de autoupdater uitschakelen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#6
Probeer deze eens..... werkt hier perfect samen met de Garmin Communicator

https://www.waterfoxproject.org/

Suc6
[-] De volgende leden bedankten GeoToontje voor dit bericht:
  • boogieboy, willytilt
#7
Dank voor deze informatie! Aan de hand van wat ik op Geoleaks nu gelezen heb, heb ik mijn Firefox-versie omlaag geschroefd.
En raad eens? De Garmin Communicator werkt weer!!
Ik blij!
#8
Waterfox geïnstalleerd... mooi strakke browser, importeert gelijk je Firefox favorieten en wonderlijk genoeg...
na manueel activeren van de Garmin plug-in, back in business met de communicator ;-)
Merci Geotoontje !
#9
Met Safari van hetzelfde, maar daar kun je nog de GPX file naar je unit kopieren.
Ik las in het het geocaching forum dat ze bezig zijn met Garmin een update te realiseren. Ik meen dat er stond eind deze maand.
[-] De volgende leden bedankten Piggelmee voor dit bericht:
  • GeoLeaks


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)
Mark All Forums Read







Archiefmodus | Contact opnemen | GeoLeaks Geocaching Forum | Naar boven | | RSS-syndicatie | Tapatalk App Mobiel forum