NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via het Premium Member artikel.

UK: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member article.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Artikel.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.


Waardering:
  • 5 stemmen - gemiddelde waardering is 1.8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Upgrade GeoLeaks forum
#51
(18-04-2023, 20:47 )GeoLeaks schreef: De niet werkende button op de cache pagina´s van geocaching.com ligt inderdaad aan het GeoLeaks userscript. Ik heb de maker van het script even benaderd en daar de vraag gesteld.

Firefox zou moeten werken, ik heb het hier standaard. Misschien een kwestie van F5 of CTRL+F5? Anders browser legen?

bij mij werkt dat niet. Ook op chrome (mijn standaardbrowser ) lukt het niet.
#52
Op de twee linkjes bovenaan
[*]Nieuwe berichten
[*]Berichten van vandaag
Levert bij mij een: Inhoudcoderingsfout op in Firefox.
#53
Beide linkjes werken ook weer .... next Wink
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#54
Ik mis nog steeds de opties "ongelezen berichten" en "markeer als gelezen"
#55
Allereerst HEEL ERG TOF deze nieuwe versie van Geoleaks en alvast bedankt voor het VELE werk!
Ook ik heb een paar dingetjes:
Als je bij "berichten van vandaag" kijkt, dan zie je dat "Upgrade Geoleaks Forum" 3 pages heeft... Als je dan bijv. op de eerste page van dit onderwerp gaat, kan je niet verderbladeren/terugbladeren. Je krijgt alleen de tweede of derde page indien je die dan bij "berichten van vandaag" aanklikt... Dus: onderaan de pages ontbreekt de mogelijkheid naar de volgende/vorige page te gaan.
Als je bij GC bij een Cache kijkt die bij WEL Geoleaks opgelost staat, krijg je nog steeds "Ask on Geoleaks" (rode button). Als je daar dan op klikt, wil Geoleaks dat je een nieuw onderwerp voor deze cache aanlegt HOEWEL de cache WEL bij Geoleaks opgelost is... WANT ga je op "Zoeken" en je voert de GC-code van de betreffende cache in, vind Geoleaks deze cache wel.
Maar, dat zijn de probleempjes als een systeem vernieuwd wordt en dat begrijp ik heel goed!
#56
Als ik op pagina 2 ga staan, zie ik links 1 en vorige staan en rechts van de 2 zie ik 3 en volgende staan. Misschien even F5 of CTRL+F5 ingeven. Het probleem met het userscript (rode button) is nu iemand ergens in Verweggistan stinkend zijn best voor aan het doen. Verstandig voor nu om de rode button niet te gebruiken!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#57
Klopt! Dat met de pagina's werkt weer bij mij!
#58
Nieuw probleempje: Ik wil een nieuw topic aanmaken maar kan niets in het veld typen, ik zie dan alleen puntjes verschijnen.
#59
Misschien even het forum refreshen met F5 of CTRL+F5?
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#60
(20-04-2023, 12:30 )GeoLeaks schreef: Misschien even het forum refreshen met F5 of CTRL+F5?

Het lijkt erop dat de tekstopmaak soms de belemmerende factor is. Als ik de titel van een cache rechtstreeks van de geocachingsite kopieer pakt hij het niet.
#61
je n'ai toujours pas accès au bouton sur la page de la cache , il reste rouge ,et quand je clique dessus il me renseigne la création d'une nouvelle demande d'aide
Ik heb nog steeds geen toegang tot de knop op de cachepagina, hij blijft rood, en als ik erop klik zegt hij dat ik een nieuwe hulpvraag moet aanmaken
#62
Aan die knop wordt gewerkt, maar dat is al eerder gemeld in dit topic. Gewoon geduld hebben Wink
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#63
Enige issue dat ik (mn als moderator) nog heb, is dat de topictitel niet meer herhaald wordt in de onderliggende berichten. Dat betekent dat je steeds naar boven moet scrollen om te weten waar het ok weer over ging. Ik hoop dat dat nog opgelost kan worden.

En natuurlijk petje af voor al het werk wat hierin gestoken is, het is alweer bijna perfect!
#64
de knop doet het weer :-) ( solved on geoleaks )

Maar nu kan ik geen foto bijplaatsen hier en krijg ik de melding het bestandsformaat dat u wilde toevoegen is niet toegestaan, verwijder de bijlage of kies een ander bestandstype ( heb gisteren een bijlage met  hetzelfde bestandstype gepost en toen ging het wel )
#65
super boulot, le bouton est bien réparé
goed gedaan, de knop is goed gerepareerd
#66
Nu we toch bezig zijn Wink

Een kleine toevoeging op het forum is een Spoiler knopje. Dus geen gedoe meer met handmatig die tag aanbrengen voor en na je bericht, maar gewoon via een handig knopje. Klik je op Nieuw Bericht dan kom je in het scherm voor het uitgebreid reageren met handige knopjes voor dikgedrukte tekst, onderstreepte tekst, toevoegen van een linkje en meer mogelijkheden. Helemaal rechts in dat rijtje staat nu een Spoiler knopje.

[Afbeelding: Schermafdruk-van-2023-04-21-10-36-05.png]


Klik je die aan dan zie je een invoegveld om je verborgen tekst te plaatsen. Vervolgens klik je op Invoegen en je spoiler staat erin.

Dit werkt uiteraard niet via Snel reactie plaatsen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


[-] De volgende leden bedankten GeoLeaks voor dit bericht:
  • AWS, cifrandusud, Curieus, J.Assange, threesome
#67
Ik vond nog een issue -> zoeken op wildcard is niet mogelijk, zoals bijv 'GCA0C*' wat voorheen werkte.
#68
De upgrade heeft zeker een aantal mooie dingen opgeleverd!

Het enige is dat de achtergrond in combinatie met een aantal doorzichtige delen het wel erg druk en onhandig maken.
Als voorbeeld hieronder een plaatje van de onderkant van een pagina met huidige achtergrond versus een lichte kleur achtergrond.

[Afbeelding: metachtergrond.jpg]

[Afbeelding: zonderachtergrond.jpg]

Knoppenbalken zijn ineens veel beter te zien.
[-] De volgende leden bedankten Wiekiewiek voor dit bericht:
  • Jack1975
#69
Spoiler :
Mee eens,achtergrond past hier geheel niet bij!
#70
Spoiler :
Helemaal eens! Ik zat zelf te denken om gewoon over te gaan naar wit.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


[-] De volgende leden bedankten GeoLeaks voor dit bericht:
  • Cameo
#71
Bedankt voor de upgrade, GeoLeaks.  Knap gedaan.

Issue : Als je iemand een bedankje geeft, wordt ook zijn/haar reputatie automatisch opgekrikt. Da's sympathiek, maar wellicht niet de bedoeling.
#72
Nieuw op het forum: we hebben afscheid genomen van Google Translate en hebben de overstap gemaakt naar het meer nauwkeurige DeepL. Translator. Linkje staat wel op dezelfde plek waar eerst Google Translate stond:


[Afbeelding: Schermafdruk-van-2023-04-29-10-48-39.png]
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


[-] De volgende leden bedankten GeoLeaks voor dit bericht:
  • Jack1975
#73
Vandaag zijn er nog twee bugs uitgehaald: het rapporteren knopje doet het weer (werkt wel iets anders dan de vorige) en een aanpassing gemaakt in de Wie is Online plugin.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


[-] De volgende leden bedankten GeoLeaks voor dit bericht:
  • J.Assange
#74
(28-04-2023, 17:05 )Cameo schreef: Bedankt voor de upgrade, GeoLeaks.  Knap gedaan.

Issue : Als je iemand een bedankje geeft, wordt ook zijn/haar reputatie automatisch opgekrikt. Da's sympathiek, maar wellicht niet de bedoeling.

En ook deze bug is eruit gehaald. Plus een update gemaakt voor het GeoLeaks Userscript.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


[-] De volgende leden bedankten GeoLeaks voor dit bericht:
  • Cameo, Jack1975
#75
Nu ik een tijdje aan het nieuwe uiterlijk van het forum heb kunnen wennen, valt me op dat de achtergrond erg overheersend is. Buttons vallen bijna weg in de drukte van de achtergrond en de Lab-poll zag ik per ongeluk staan, terwijl die toch prominenter zichtbaar zou horen te zijn.
Is het mogelijk om eens te experimenteren met een neutrale achtergrond? Een Windowskleurtje als #038387, bijvoorbeeld?


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 8 gast(en)
Mark All Forums Read







Archiefmodus | Contact opnemen | GeoLeaks Geocaching Forum | Naar boven | | RSS-syndicatie | Tapatalk App Mobiel forum