NL: Wil je toegang tot alle opgeloste mysterie caches dan kan je Premium Member
worden door een eenmalige donatie te doen via het Premium Member artikel.

UK: If you want access to all solved mystery caches then you can become
Premium Member through a one-time donation via the Premium Member article.

D: Wenn Sie Zugriff auf alle gelösten Mystery-Caches haben möchten, können Sie
Premium-Mitglied werden durch eine einmalige Spende über den Premium Member Artikel.

Forumregels / Forum rules / Forum Regeln & Openen nieuwe topics / Starting new topics / Neue Themen erstellen.


Waardering:
  • 82 stemmen - gemiddelde waardering is 2.83
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
NIET 'bedelen' om eindcoordinaten
#26
Het valt mij de laatste tijd op dat er steeds meer berichten op het forum verschijnen die niet voldoen aan deze forumregel:

- een eindcoordinaat mag wel worden geplaatst nadat eerst de oplossing is geplaatst

Soms wordt er al een eindcoordinaat gegeven, terwijl de oplossing niet eens compleet of juist is.

En soms wordt gelijk al een eindcoordinaat geplaatst, terwijl er nog helemaal niets aan de oplossing is gedaan.

Dit is dus absoluut niet de bedoeling en dit soort berichten worden ook gelijk door ons verwijderd!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
To hide is the beginning, to solve is the challenge, to seek is the adventure.


#27
inderdaad zoals voorgaande geoleakers akkoord.

ge hebt bedelaars, die bijkomende oplossingen vragen. Maar hun oplossingen geven nihil. spijtig zijn er zo. Ik maak mij daar geen moeite meer in.


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 40 gast(en)
Mark All Forums Read







Archiefmodus | Contact opnemen | GeoLeaks Geocaching Forum | Naar boven | | RSS-syndicatie | Tapatalk App Mobiel forum