![]() |
|
GeoLeaks via smartphone bereikbaar (Tapatalk) - Afdrukversie +- GeoLeaks Geocaching Forum (https://geoleaks.com/forum) +-- Forum: Geocaching (https://geoleaks.com/forum/forumdisplay.php?fid=6) +--- Forum: Nieuws, Informatie & Polls (https://geoleaks.com/forum/forumdisplay.php?fid=7) +--- Topic: GeoLeaks via smartphone bereikbaar (Tapatalk) (/showthread.php?tid=11150) |
GeoLeaks via smartphone bereikbaar (Tapatalk) - GeoLeaks - 30-10-2014 Beste GeoLeaks gebruikers. Goed nieuws voor iedereen die het GeoLeaks forum vanaf nu overal wil kunnen bereiken, dus ook vanuit het veld als je op zoek bent naar net die ene mysterie cache die je maar niet kunt vinden of omdat je vanaf je smartphone een bericht wil achterlaten op het forum. Het GeoLeaks forum is vanaf vandaag aangesloten bij het steeds verder groeiende netwerk van Tapatalk, waardoor het forum keurig netjes mobiel is te bekijken en te bedienen. De (gratis) Tapatalk App is beschikbaar voor iPhone, iPad, Android, Windows Phone en Windows 8 en is hier te downloaden: https://tapatalk.com/m?id=4&referer=157721 Citaat:Beschrijving. Eenmaal geinstalleerd is in het zoekveld bovenin de App ´geoleaks´ te vinden en toe te voegen aan je favorietenlijst. Nog even registreren op het forum via je smartphone en je kan vanaf nu ook mobiel terecht op ons forum. De rest wijst zich eigenlijk vanzelf. Ik wens iedereen veel plezier met het gebruik van deze feature! Richard aka GeoLeaks. RE: GeoLeaks via smarthone bereikbaar (Tapatalk) - lauer10 - 30-10-2014 super dat deze optie erbij gekomen is!! RE: GeoLeaks via smarthone bereikbaar (Tapatalk) - Geootje - 30-10-2014 Super zou ik zeggen nu kunnen we overal gaan kijken RE: GeoLeaks via smarthone bereikbaar (Tapatalk) - ingkie - 30-10-2014 Giinstalleerd RE: GeoLeaks via smarthone bereikbaar (Tapatalk) - brownfox.nl - 30-10-2014 En het werkt! Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk GeoLeaks via smarthone bereikbaar (Tapatalk) - DieAlpies - 30-10-2014 Gelukt met aanmelden. Weer een mooie app erbij. RE: GeoLeaks via smarthone bereikbaar (Tapatalk) - GeoLeaks - 30-10-2014 Mooi dat het her en der gelijk goed werkt! Het wordt nu wel heel erg makkelijk gemaakt om direkt na het loggen van een cache ook even een spoilerfoto hier op het forum achter te laten. Dus kom maar op met al die pracht plaatjes ![]() Verstuurd vanaf mijn smartphone via Tapatalk. RE: GeoLeaks via smarthone bereikbaar (Tapatalk) - De Scherpschutter - 30-10-2014 Top optie! Nu gebruik ik in het veld internet. Dit is een veel betere optie! RE: GeoLeaks via smarthone bereikbaar (Tapatalk) - sido - 30-10-2014 Hoe vaak heb je niet ergens staan zoeken en de cache maar niet kunnen vinden? Een mooie toevoeging zou kunnen zijn om daar hier ook een plekje aan te geven. Gewoon een beschrijving toevoegen waar de cache zit. Dat kan heel veel frustratie en zoektijd voorkomen. RE: GeoLeaks via smarthone bereikbaar (Tapatalk) - mutse - 30-10-2014 Knap gevonden RE: GeoLeaks via smartphone bereikbaar (Tapatalk) - geovan - 30-10-2014 Ingelogd via Windows 8.1 goed gevonden. GeoLeaks via smartphone bereikbaar (Tapatalk) - De Scherpschutter - 31-10-2014 Op de S4 en de iPad werkt het perfecto RE: GeoLeaks via smartphone bereikbaar (Tapatalk) - J.Assange - 05-11-2014 Tapatalk geïnstalleerd op mijn phone en gegevens (naam en wachtwoord als op Leaks) ingevoerd. Geoleaks forum opgezocht en aangeklikt maar ik heb geen toegang gekregen. wachtwoord resetten help niet. Wie weet een oplossing voor mijn probleem? Alvast bedankt voor jullie antwoorden/hulp
RE: GeoLeaks via smartphone bereikbaar (Tapatalk) - GeoLeaks - 05-11-2014 Ik kan me niet herinneren dat ik een naam en wachtwoord heb moeten ingeven bij Tapatalk zelf, maar ik zie een verkeerde volgorde: eerst bovenaan in het zoekveld ´geoleaks´ invoeren en laten zoeken, dan ons forum aankilkken en dan pas je vaste GeoLeaks gebruikersnaam en wachtwoord invoeren. Zou dus nu moeten draaien met je nieuwe wachtwoord wat je gekregen hebt. Probeer het zo eens en als het niet werkt, graag even een PB of mail naar mij, dan gaan we het wachtwoord even handmatig aanpassen
RE: GeoLeaks via smartphone bereikbaar (Tapatalk) - J.Assange - 06-11-2014 je aanwijzingen opgevolgd maar helaas..pindakaas kan nu wel een berichtje lezen van AWS maar andere berichten niet. PB is verstuurd. GeoLeaks via smartphone bereikbaar (Tapatalk) - sido - 06-11-2014 Werkt prima op mijn iphone6 RE: GeoLeaks via smartphone bereikbaar (Tapatalk) - GeoLeaks - 09-11-2014 @J.Assange: Het lijkt erop dat je mailadres die je hebt gebruikt om op het forum te registreren niet meer bestaat. Diverse heraktivatie mailtjes vanuit het systeem zijn hier inmiddels terug gekomen. Kan je mij rechtstreeks mailen via info (at) geoleaks.nl ? RE: GeoLeaks via smartphone bereikbaar (Tapatalk) - J.Assange - 15-11-2014 @GeoLeaks We zijn weer online ![]() Bedankt voor de service en het snel reageren op mijn mail. Toppie
RE: GeoLeaks via smartphone bereikbaar (Tapatalk) - AWS - 15-02-2016 Werkt dit nog wel? Ik heb tapatalk geïnstalleerd, maar geoleaks kan hij niet vinden dus registreren kan ik ook niet... Edit: het oude forumup-forum kan hij wel vinden... RE: GeoLeaks via smartphone bereikbaar (Tapatalk) - J.Assange - 16-02-2016 Bij mij werkt het nog steeds..... Gebruikt het bijna dagelijks om even wat te checken... RE: GeoLeaks via smartphone bereikbaar (Tapatalk) - GeoLeaks - 16-02-2016 Hier werkt het ook gewoon. Wel vreemd dat het oude forum nog gevonden wordt, want die is al een tijd geleden volledig offline gehaald. |