30-09-2013, 12:46
Dit draadje is overgenomen van het oude forum:
Twinlife schreef:Moet ik mij nu eerst weer registreren op het nieuwe forum of kan het met de oude gegevens?
GeoLeaks schreef:Vanaf 14 oktober is het mogelijk om opnieuw te registreren, maar dan op het nieuwe forum, dus het antwoord is ja.
Het forumup forum zit ook wat dat betreft potdicht, waardoor we ook de gebruikerslijst niet konden importeren en overzetten op het nieuwe forum. Er is wel handmatig een ledenlijst gemaakt
mutse schreef:als je premium member bent blijf je dan premium nadat je je geregistreerd hebt op de nieuwe site of is aanmelden genoeg?
GeoLeaks schreef:We kunnen helaas de gebruikerslijst niet inladen in het nieuwe forum, dus iedereen zal zich opnieuw moeten gaan registreren op het nieuwe forum. Alleen aanmelden is dus niet voldoende, domweg omdat het account (nog) niet bestaat.
Wie zich opnieuw geregistreerd heeft met dezelfde gebruikersnaam krijgt een bevestigingsmailtje met daarin een tijdelijk wachtwoord. Dit kan in het eigen profiel via de GebruikersCS worden veranderd net als de avatar ingeladen kan worden.
Je komt standaard binnen als Basic Member, maar wie Premium Member was op het oude forum wordt dat uiteraard weer op het nieuwe forum. Dit gaat niet automatisch maar wordt op volgorde van registratie handmatig naar de juiste rechten overgezet. Er kunnen hier dus wachttijden ontstaan, hoewel ik die tot een minimum probeer te beperken